Tae sa trepal dopredu, pričom mierne kolísal zo strany na stranu, ale nechcel si nechať pomôcť. My dvaja s paní Kim sme sa držali vzadu a pobavene sme ho sledovali, ale bolo mi to ľúto.
Nemal sa vôbec opiť. Prechádzali sme sa a nakoniec sme nastúpili do auta. Pani Kim si sadla dopredu, zatiaľ čo Tae ako vždy vzadu. "Takže vás mám odviesť na stanicu?" Pani Kim pomaly pokývala hlavou.
Sledovala neustále Taeho, ale nedivím sa jej, je to jej syn, tak na neho dáva pozor. Jemne som ju jednou rukou pre upokojenie pohladkal po ruke a usmial sa na ňu. "Nechcete tu s ním zostať dlhšie?"
Zakrútila hlavou. "Aj by som zostala, ale sľúbila som mojemu manželovi, že prídem ešte dnes, má tam predsa ešte tých dvoch menších škriatkov." Zasmiala sa. "A... myslím, že o Kimieho je dobre postarané."
Pozrela sa na neho a keď videla, že sa opiera o okno a zaspáva, tak ma potľapkala po ruke. "Viete... dnes s ním nemôžem zostať, sľúbil som mojemu najlepšiemu kamarátovi, že s ním dnes pôjdem von, ale som rád, že som s vami mohol stráviť obed."
Dal by som všetko za to, aby som s ním dnes zostal, lebo je opitý a je možnosť, že by mi povedal o sebe viac, ale musím ísť s Hobim von, inak o neho prídem a to rozhodne nemôžem dopustiť.
"Vadí vám to?" Pani Kim sa iba pousmiala. "Nie nevadí chápem, ale prosím doveď ho bezpečne domov a dostaň ho do postele. Nič viac nemusíš robiť, len tie dve veci. Nemal by ti odporovať."
Pokýval som hlavou a vtedy som už parkoval na autobusovej stanici. "Budete mi chýbať." Pani Kim sa usmiala a naklonila sa ku mne pre objatie. "Aj ty mne Jungkook si fajn mladý muž, ktorý okupuje srdce môjho Kimieho."
Uchechtol som sa. "Nemyslím si." Pani Kim na mňa žmurkla. "Už len to, že kvôli tebe pil niečo napovedá. Prosím postaraj sa mi o neho dobre." Prikývol som. "Postarám." Ešte dodala. "A nevdávaj to s ním."
Zakrútil som hlavou. "Nevzdám." Vtedy sa pani Kim z môjho objatia odtiahla, pousmiala sa a vystúpila z auta. Zakýval som jej a otočil sa na Taeho. Je celkom rozkošný a neviný, keď takto spinká.
Naštartoval som zase auto a zaviezol ho domov. Cesta bola tichá, ale to mi nevadilo, aj keď mi trocha chýbali jeho komentáre. Vystúpil som z auta a presunul som sa k zadným dverám, ktoré som otvoril a opatrne ho začal budiť.
"Pane?" Pomrvil sa, ale nezobudil. Tak fajn, ide sa na vec. Oprel som si ho o seba a vytiahol z auta. Ešte by si niekto pomyslel, že ho unášam, keby sme neboli v podzemnej garáži. Vytiahol som ho z auta.
Super teraz už len ho odniesť hore, ale ako? Tak toto bude ešte len sranda. Však si silák Jungkook. Uhm... silák, ale myslím, že keď som zvládol dotrepať domov Jina, čo on je ťažký ako činka, tak zvládnem aj Taeho.
A aj sa mi podarilo, dotrepal som ho nejako do výťahu a z výťahu som ho dotrepal ku dverám a od dverí ku gauču, ale stále mi to bolo málo a tak som ho nejako dotrepal až do jeho spálne na poschodí.
—————————
Ten pocit, keď sa zobudíte skôr než zapípa budík na koncert, lebo sa neviete dočkať a bojíte sa, že to zmeškate a budík nebude zvoniť a nakoniec ani neviete zaspať pričom máte ešte 2 hodiny času na spánok. That's me😂 ale aby ešte nebolo málo, tak sa mi snívalo ako ma Jungkook učí matiku aj keď som jedna z mála ľudí, ktorým matika ako tak ide😂
YOU ARE READING
I wonder why is he as he is
FanfictionTae je mladý, úspešný človek, ktorý je úplne profesionálny vo všetkom, takže sa vždy správa až príliš formálne, ale keď je doma, správa sa úplne inak. Tae si najme nového asistenta Jungkooka, lebo ten, ktorého mal už ho nebavil kvôli častým meškania...