Bolo po pracovnej dobe a ja som po vypísaní papierov o mlčanlivosti to šiel odovzdať Taemu do jeho apartmánu, ale asi som to nemal robiť.
Hneď ako som zaklopal na jeho dvere mi ich otvoril dokorán bez trička a s bičom v ruke. "Dobrý večer Jungkook." Nemal som slov, proste som tam stál ako zamrznutý.
Pohľad mi spadol na jeho jemne vypracovanú hruď, nad čím som ihneď prehltol. Nevedel som sa sústrediť, moje myšlienky, tikali zo strany na stranu a v hlave sa mi robil obrovský bordel.
"Vieš, že by si sa mi mal pozerať do očí Jungkook." Upozornil ma, keď som očami stále stál na jeho tehličkách, ale aj tak som ho nevnímal.
Pozrel som sa na ten bič a vtedy počul som kňučanie. On sa len usmial a sklopil pohľad, a presne pri tomto vyzeral zlovestne sexi, ako keby bol nejaký diabol.
Hneď ale svoj pohľad presmeroval na mňa a oprel sa o rám dverí. "Jungkook vnímaš ma?" To už som sa zobudil z môjho tranzu a svoj pohľad presmeroval na jeho tvár.
"O-ospravedlňujem sa... j-ja... priniesol som vám tie papiere o mlčanlivosti." Podal som mu ich úplne strnulý a zase som počul to kňučanie. Zasmial sa a sám pre seba si niečo zašepkal, čo som aj počul.
"Už sa teším na jeho trest." Pritom jak som to počul mi po tele prešli zimomriavky až som sa striasol. On len nad tým kňučaním zakrútil hlavou, samozrejme s úsmevom a prešiel si pohľadom tú zmluvu.
"Dobre Jungkook ďakujem, ale nabudúce mi láskavo zavolaj prosím." Horlivo som pokýval hlavou, lebo som sa nezmohol na slová a on sa zasmial.
"Čo sme si hovorili o tom prikyvovaní?" Neviem prečo, ale celý čas odkedy mi otvoril na mňa hovoril hlbokým hlasom, pod ktorým som sa rozplýval, ale práve táto veta, akoby na nej zintezívnil svoj hlboký hlas, mi podlamovala kolená.
Ledva som sa držal na nohách, nie to ešte rozprávať. Znova to kňučanie bolo počuť, ale to už skríkol. "Jimin stačí!" Bolo už tichšie, ale stále bolo sem tam počuť kňučanie.
"O-ospravedlňujem sa j-ja u-už pôjdem." Usmial sa, vzal bič do oboch rúk a hral sa s ním pritom, keď pokýval hlavou. "Asi by si mal. Ahoj Jungkook."
Hneď potom mi zavrel dvere pre očami, hoci ja som nestihol vďaka tomu ako som bol mimo odpovedať ani 'dovidenia'. Zosunul som sa k zemi po stene a rozmýšľal som.
Ak si teraz dám dve a dve dokopy, tak... Jimin? To je chlapčenské meno, ďalej ten bič... dominancia?
A nakoniec to zlovestné usmiavanie s kňučaním mi dávalo jedinú odpoveď, ktorá mi dávala zmysel. Že je gay a dominant zároveň.
Neviem, čo si o tom mám myslieť, neviem ako mám myslieť, keď mi moju mysleľ úplne zastavil on. Mal som toľko otázok a tak málo odpovedí.
Chcel som vedieť prečo, chcel som o tom s niekým poradiť, porozprávať sa, ale nemohol som, pretože som podpísal tú prekliatu zmluvu o mlčanlivosti.
Musím sa vysporiadať sám na vlastnú päsť zo svojími myšlienkami a nejako to rozdýchať.
————————
Pán záhadný je rozlúštený😏
YOU ARE READING
I wonder why is he as he is
FanfictionTae je mladý, úspešný človek, ktorý je úplne profesionálny vo všetkom, takže sa vždy správa až príliš formálne, ale keď je doma, správa sa úplne inak. Tae si najme nového asistenta Jungkooka, lebo ten, ktorého mal už ho nebavil kvôli častým meškania...