83

397 24 0
                                    

Odopol som si pás a postavil som sa, aby som si z úložného priestoru vytiahol moju príručnú batožinu a mohol opustiť lietadlo. Pozdravil som sa Olívii a vyšiel som ako prvý, vôbec som sa na neho nesústredil.

Pred lietadlom čakalo auto s vodičom, ktorému som tašku podal a zistil som, že kufre už vybrali. Obzrel som sa po letisku a usmial som sa nad tým, že som konečne vypadol z ázijského kontinentu. Paríž!

Nasadol som do auta a čakal som na Taeho kedy príde, ale on sa ako keby naschvál zdržiaval, kecal s Olíviou a takisto ešte aj s vodičom. Vysvetlite mi niekto o čom sa o môže rozprávať s nejakým francúzskym vodičom.

Dobre, vie po francúzsky, ale o čom kecajú? Dokonca sa aj smial. Mal som toho dosť, otvoril som okno a zakričal na neho. "Tae!" Otočil sa na mňa a zrejme sa ospravedlnil za mňa vodičovi, ale zabralo to, sadol si už do auta.

Zamračil sa na mňa a ja som naopak sa usmial až presladene. "Doteraz si mi pozornosť nevenoval." Otočil som hlavu smerom k oknu a usmial som sa sám pre seba. Zadok ma ešte stále bolel, ale snažil som sa to neriešiť.

Sledoval som cestu a rozhliadal som sa po Paríži. Bol som fascinovaný architektúrou a ľudmi aký tu chodili. Toto je úplne iná kultúra. Ucítil som jeho ruku na mojom stehne. Otočil som sa na neho a zamračil som sa.

"Tae pekne ťa prosím daj tu ruku dole z môjho stehna." Usmial som sa a urobil som psie oči, aby som sa tváril čo najnevinejšie. "Páči sa ti tu Jungkookie?" Zamračil som sa znova. On mi nevenuje pozornosť, teda tomu čo hovorím.

Odtiahol som sa od neho najviac ako to šlo. Uchechtol sa a ruku dal zo mňa preč. Po chvíli sme došli ku hotelu, kde sme si vytiahli kufre a išli sme dnu.

Tae všetko na recepcii vybavoval, ničomu som nerozumel, ale tá jeho francúzština je neskutočne sexi. Ja viem iba po anglicky. Prišiel nejaký človek, čo nám vzal kufre a viedol nás zrejme do izieb.

Keď zastavil pri jednej izbe tak ju otvoril a podal Taemu kartu, ale čo ma prekvapilo bolo to, že hneď potom odišiel. "Exuse me." Ozval som sa, ale už bol preč. Povdychol som si. "Tae máš kartu od izby aj pre mňa?"

Uškrnul sa a ja som to nejako nepochopil. "Jungkookie máme spoločný apartmán, ale musím povedať, že tá tvoja angličtina je vážne rozkošná." Zamračil som sa. "Ako to myslíš, že máme spoločný apartmán?"

Uchechtol sa a vošiel dnu do izby. Bol som z neho ako na práškoch. Čo vlastne urobil? Vošiel som za ním do izby a obhliadal som sa v nej ako v nejakom múzeu.

Tá izba bola naozaj nádherná, vlastne to bola jedna z izieb, lebo tam boli dvere aj do iných, vážne to je apartmán.

Ani som si nevšimol a Tae zatvoril dvere, zatiaľ, čo ja som obdivoval obrazy na stenách a dvere, ktoré viedli na terasu. Bola tam aj pohovka a televízor, bolo to krásne.

Izba vyžarovala svieži nádych a hlavne, keď bola terasa pootvorená a ukazovala, že sme vysoko a máme výhľad na celé mesto. Bol som očarený, akokeby som bol v úplne inom svete.
—————————
Otázka na vás: Mám pre vás tu na wattpade prezývku ako majú napríklad nejaký autori? Ako chápem, že oni majú tie prezývky z toho aké si dali anonymné mená, ale ja nemám nejako za potrebu si ho dávať takže len sa pýtam, že či mám vo wattpad svete prezývku.

I wonder why is he as he isDonde viven las historias. Descúbrelo ahora