"Ako to teraz myslíš?" Vážne nevie o čom hovorím? "On nie je submisív." Tae sa zasmial a nahodil ten svôj sexi tajomný úsmev.
"Len by ma tak zaujímalo, odkiaľ poznáš také pojmy ty?" Nie! To sa ma práve nespýtal, že nie?
"To vás nemusí zaujímať." Tae sa znova zasmial. "Ani ja ti nič nemusím hovoriť." A sakra toto zase nie!
"V škole na základnej sa jedného dňa ozvalo slovo porno a všetci sa na tom stále zabávali, no nikto mi nechcel nič povedať, proste povedali, že si to mám nájsť doma, no a ja som to tak nejako celé preskúmal a už som potom vedel všetko."
Povedal som mu to v skratke a on sa rozosmial. "Tá škola dokáže divy! Ja som to mal podobne. No a to jak si povedal, že Hoseok nie je submisív, to sa dá napraviť."
"Nedotknete sa ho!" To už som na neho kričal. "Nie? A čo keby som sa dotýkal teba?" Celkovo som stuhol a on sa znovu len zasmial.
"Neboj sa, teba by som nechcel, lebo som výhradne proti tomu, aby som mal sex s niekým z mojej firmy."
Pff, uvidíme. Zastavil som tam, kde chcel a potom som mu išiel niekam po jedlo. Nežiadal ma, čo chce, lebo mu to naposledy chutilo a tak som mu znova zobral niečo, čo sa mi páčilo.
Vrátil som sa späť do auta, kde som si zobral jedlo od Jina a začal som ho jesť, ale akurát mi začal zvoniť telefón.
"Ha..."
"Ty si taký idiot!" Hobi je na mňa naštvaný, ani sa nedivím.
"Prepáč mi to, ale chcel som ťa chrániť!"
"Pred čím?! Aby som nešiel na rande s najsexi chalanom na tejto planéte?!"
"Nekrič! Ver mi robil som to pre tvoje vlastné dobro!"
"Fakt?! Ty myslíš len na seba! Ty ho chceš však?!"
"Hobi budem k tebe úprimný... áno chcem, ale radšej ho maj ty, ale nemôžem dovoliť, aby ti ubližoval a preto radšej nie."
"Čo to stále trepeš?! Ubližoval?! Šibe ti?!"
"Hobi nepleť sa do niečoho, čomu nerozumieš."
"Tak ja ničomu stále nerozumiem! Ja som debil, ktorý je úplne vymletý nie?!"
"To som nepovedal, ale nevieš čo je zač! A rád by som ti to povedal, ale nemôžem!"
"Prečo?! Hm...?"
"Včera som ti hovoril o tej zmluve."
"Dopekla! Ty rešpektuješ tú zmluvu viac než naše priateľstvo!"
"Prepáč, ale nechcem skončiť na samotke v psychiatrickom ústave!"
"..."
"Takže teraz si ticho?!"
Prerušilo sa spojenie a ja som si povdychol, nechcem o neho prísť. Je to môj najlepší kamarát už od škôlky. Veď on sa schladí.
Zjedol som Jinove jedlo a išiel hore za Taem, pričom skoro dostal infarkt. Môže byť niekto tak sexi ako on? Nemyslím si.
Bože tie pózy, čo hádzal ma rvali na kusy. "Karmela!" Skríkol fotograf a hneď ku nemu pribehla, aby Taeho nalíčíla.
Neviem načo, keď on ten make-up nepotrebuje. Tae zoskočil zo stoličky a prišiel ku mne potom, čo zobral asi tie papiere, čo mám urobiť a hej boli to oni.
"Hádam neslintáš." Zasmial sa Tae a ja som si zostrel naozajstnú slinu, ktorá mi stekala po brade. A sakra! Neprezradil som sa, že nie?
————————
Je mi ľúto Hobiho😕
BINABASA MO ANG
I wonder why is he as he is
FanfictionTae je mladý, úspešný človek, ktorý je úplne profesionálny vo všetkom, takže sa vždy správa až príliš formálne, ale keď je doma, správa sa úplne inak. Tae si najme nového asistenta Jungkooka, lebo ten, ktorého mal už ho nebavil kvôli častým meškania...