111

337 29 2
                                    

Pousmial som sa a chcel som ho objať, ale znova mu zazvonil telefón. Povdychol som si, lebo stále som toho Jimina nemusel, ale keď to Tae zdvihol, očividne to Jimin nebol, pretože si myslím, že by s ním rozprával inak.

Sledoval som ho ako telefonuje a prial som si, aby som mohol vedieť o čom hovorí ten človek v telefóne, lebo Taemu úplne zamrzol úsmev, celý stuhol a vyzeral byť vyplašený, ale zároveň aj naštvaný.

Postavil sa z postele a začal zaťahovať závesy, čomu som absolútne nepochopil. Nezatiahol ich iba v našej izbe, ale v celom apartmáne a rýchlo si začal vyberať veci na prezlečenie a hádzal veci aj po mne.

Zaklipkal som očami, ale obliekol som si to. Nejakú dobu vybavoval ten hovor a ja som začínal byť čím ďalej tým zvedavejší a nervóznejší. Okusoval som si nechty a snažil som sa trocha ukľudniť.

Neustále som zazeral na neho na chodbu, kde stál a vyzeral byť veľmi sústredený, vyzeral ako keby bol kráľ a tomu v telefóne rozdával rozkazy, ale musím uznať, že bol pri tom neodolateľne sexi.

Jk! Už zase si mimo! Niečo sa deje a ty zase myslíš na jeho telo a to ako je dominantný. Skľudni svoje hormóny! Po chvíli prišiel Tae do izby a telefón surovo hodil na posteľ ako keby mu bolo jedno či sa rozbije.

Veď je bohatý môže si ich kúpiť koľko chce, ale pre jeho nešťastie, alebo šťastie telefón sa od postele neodrazil natoľko, aby sa rozbil. Dobre... tak teraz má moju plnú pozprnosť a trocha sa aj bojím.

Začal sa prezliekať, pričom som zase sčervenal, lebo len tak si zo seba zhodil predo mnou osušku. Bol som radšej ticho aj keď mi bolo jasné, že ja debil sa nakoniec aj tak spýtam, lebo nevydržím to napätie.

Ešte chvíľu som sa snažil byť ticho pokiaľ sa celý obliekol, ale potom som to už nezvládal a tá otázka zo mňa doslova vyletela, ako keby som vôbec nevedel filtrovať to čo hovorím. "Čo sa stalo?"

Tae sa na mňa celý nahnevaný pozrel, pričom som už ja privrel oči ako keby som čakal na facku, alebo vynadanie, ale nakoniec keď som počul tiché vydýchnutie a to ako sa pri mne prehla postel som sa ich rozhodol otvoriť.

Pozrel sa na mňa a pohladil ma po líčku. Zaklipkal som očami a pousmial sa, aby som mu dodal trocha pozitívnej energie, lebo sa očividne niečo zle stalo. "Tae ja..." "Pšššt." Priložil mi prst k perám a potom sa postavil.

Nechápál som absolútne čo sa deje, ale všimol som si, že sa začal obzerať po izbe a dokonca pozeral aj pod stoly, čo mi prišlo už riadne divne, ale povedal mi, že mám byť ticho, tak som sa snažil držať jazyk za zubami.

Mal som zmiešané pocity a chcelo sa mi aj plakať, lebo som sa bál, že by sa mohlo stať niečo by mohlo ovplyvniť náš vybudovaný vzťah po tak dlhom čase. Konečne Tae prišiel za mnou a zase si sadol.

"Dobre môžeš sa pýtať zatiaľ, ale pre istotu sa presťahujeme do inej izby." Vydýchol som si, ale potom som rozmýšľal prečo som nemohol hovoriť, rozhodol som sa ho hneď opýtať. "Tae čo sa stalo?"

I wonder why is he as he isDonde viven las historias. Descúbrelo ahora