Rôzne som sa okolo neho začal sťahovať, lebo už som nevedel čo od slasti robiť, no zistil som skvelú správu. "Aaahh~ do riti!" Oh áno veľmi sa mu to páčilo.
Za to do mňa prudko prirazil, aby mi to vrátil a tým narazil aj na moje miestečko. Prudko som zalapal po dychu a rovnako prudko som sa napol ako luk. Zaryl som mu nechty do kože a stiahol som sa okolo neho viac.
"Bože môj aaaahhhh~" Ucítil som ako zrýchlil a pridal na prudkosti už nebol vôbec opatrný ako doteraz, ale bol ako nejaká divoká šelma ktorá trhala mäso na kusy a presne to som práve teraz potreboval.
Neviem či by ma vedel niekto uspokojiť tak ako on ak by som mal mať iného muža ako on tak by som si na neho kládol po tomto veľmi vysoké požiadavky, pretože on bol pre mňa dokonalý vo všetkom.
Páčilo sa mi aj to ako je niekedy chladný, vďaka tomu je ešte viac sexi ako je možné byť. Milujem aj to ako vie byť citlivý milujem úplne všetko z jeho života, nechápem ako som ho chcel opustiť po tých úderoch.
Moje nechty mu vytvárali krásne zárezy na chrbte a očividne sa mu to páčilo. "Aaaahhh~ Taehyung!!!" Jeho meno som neustále kričal so slastnými vzdychmi v špirále, ktorá nemala konca.
Urobil som sa a zvrieskol som jeho meno tak, že ma zaboleli až hlasivky, ale on vo vytváraní tejto delikátnej zakázanej slasti neprestal aj keď sa urobil hneď po mne, pretože som sa okolo neho pevne stiahol.
Myslím, že nebudem asi rok chodiť, ale je mi to celkom jedno. Nevedel som či zvládnem ďalší orgazmus a práve preto som mu začal kňučať, aby prestal, ale on urobil aj nemožné a zrýchlil ešte viac.
A to som si myslel, že to už rýchlejšie nejde. Nevydržal som to a hneď na to som sa urobil a poriadne sa okolo neho stiahol, aby sa už nepohol, inak by som asi umrel z toľkej slasti. Urobil sa aj on. "Aaaaahhhhh~ kurva!"
Našťastie pochopil to čo som myslel tým stiahnutím sa okolo neho a prestal. Nevedel som chvíľu nabrať kyslík do pľúc, cítil som sa ako keby mi niekto vyrazil dych, ale nakoniec sa mi to podarilo.
Sklonil sa, pobozkal ma a zaklonil hlavu zo zalapaním po dychu. Ja som nevládal ani otvoriť očné viečka. Prirazil ešte raz a vytiahol sa zo mňa, ale mne úplne stačil ten príraz na to, aby som bol úplne mimo reality.
Vyčerpane sa zvalil ku mne a dýchal prekvapivo rovnako splašene ako ja. Bol som úplne spotený a keď sa mi na sekundu podarilo rozlepiť moje ťažké očné viečka tak som videl, že aj on, ale vyzeral i tak nádherne, vlastne mu ten pot ešte viac sedel.
"To bol môj najlepší sex v živote." Povedal po chvíli stále pomedzi nadýchy. Usmial som sa a nejako som sa prevalil na neho. Oblízal som mu medzi prsiami tu malú cestičku hneď ako som rozlepil oči.
"Ešte provokuješ?~" "Nie Taehyungie len ochutnávam ako chutíš po sexe a si úžasný. Ďúfam, že si na Jimina vďaka mne ani len nespomenieš." Uchechtol sa. "Páčilo sa ti to?" "Viac než páčilo, ale to slovami neviem opísať."
ESTÁS LEYENDO
I wonder why is he as he is
FanficTae je mladý, úspešný človek, ktorý je úplne profesionálny vo všetkom, takže sa vždy správa až príliš formálne, ale keď je doma, správa sa úplne inak. Tae si najme nového asistenta Jungkooka, lebo ten, ktorého mal už ho nebavil kvôli častým meškania...