18

430 34 24
                                    

Zakrútil som hlavou, lebo som sa musel spamätať. Drž sa Jungkook, drž si svoju hrdosť a neprepadni mu! Ale to sa nedá! Do riti ja na neho skočím a oblížem mu celú tvár.

Nie, nie, nie... upokoj sa to zvládneš. Zastavil pred nami a usmial sa. "Dobré ráno Jungkook, ktoré je tvoje auto?"

Zaklipkal som očami a snažil som sa spamätať. "Um... tam-tamto." Hobi nad ním slintal a ja som tam stál a v podstate tiež slintal.

" Hobi nad ním slintal a ja som tam stál a v podstate tiež slintal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Kookieho auto)

"Tak ideme?" Pokýval som hlavou a vtedy som sa čapol po hlave. "Pardón nechcel som kývať hlavou."

On sa zasmial a pozrel na Hobiho, prečo ide s nami. "To je v poriadku, aspoň si si to tento krát uvedomil, skôr ako som ťa na to upozornil."

"No a toto je môj kamarát Hobi, prepáčte mi, že som ho sem doniesol, ale nechcel ma poslúchať a chcel vás vidieť."

Zasmial sa a napriahol k nemu ruku. "Teší ma Hobi, ja som Kim Taehyung." Hobi mu ihneď podal ruku a gesto, že 'teší ma' zopakoval.

Nastúpili sme do auta a Hobi Taemu dokonca aj otvoril dvere od auta, nad čím sa Tae usmial a poďakoval sa.

Hobi si potom sadol vedľa neho dozadu a videl som spätným zrkadlom, že po ňom pokukuje. Povzdychol som si a začal som sa sústrediť na cestu.

"Takže... smiem sa vás niečo opýtať?" Opýtal sa ho Hobi s nádejou v hlase. "Podľa toho čo." Dúfal som, že Hobi bude miernejší, ale on hneď na neho vychrlil tú otázku.

"Máte priateľku?" Mal som si chuť otrepať hlavu o volant, ale miesto toho som len zadržal dych.

"Nemám, ani by som na ňu nemal čas." On mu vážne odpovedal? Pff a že vraj nemá čas. Včera s Jiminom, či jak sa ten muž volal bolo čo?

Vážne Jungkook?! Teraz pri šoférovaní to budeš vyťahovať, aby si si spomenul na jeho telo atď?! Fakt super!

"A chceli by ste?" Tae sa zasmial a ja som sa na neho spätným zrkadlom pozrel. Mal sklopenú hlavu a nadvihol práve jedno obočie, vyzeral byť vytočený.

"Hm...?" Tae bol už fakt naštvaný a tak som Hobiho sám skosil. "Hobi prestaň pána Kima otravovať nezmyselnými otázkami!"

Keby som ho neskosil, tak by mu Tae možno aj vyplieskal zadok, priamo na zadnom sedadle, ale čo povedal ma zarazilo.

"Nechaj nás Jungkook, ja to s ním zvládnem." Tak o tom nepochybujem, ale ak sa jeho ruka dotkne jeho zadku, tak neviem, či skôr na neho vyskočím alebo skôr ma to začne vzrušovať a budem ticho.

"Viete, že je to neslušné pán Hoseok?" Odkiaľ vie jeho celé meno?! "Odkiaľ...?" Hobi nestihol ani dohovoriť a Tae mu skočil do reči.

"To vás nemusí zaujímať a prosím nepleťte sa mi do mojich osobných vzťahov." Hobi vypulil na neho oči a hneď stíchol.

"Ale ste celkom rozkošný." Prudko som pribrzdil a rozdychával som, čo práve Tae povedal. Nie! Tak to teda nie!

"Hobi vystúp!" Zaklipkal celý zmätený očami a Tae sa zasmial. "HOBI HOVORÍM TI VYSTÚP A RADÍM TI POČÚVNI MA!"
————————
Tae sa nevzdá😏😏😏

I wonder why is he as he isWhere stories live. Discover now