Potom, čo som si plne uvedomoval, že som vo vani sa ku mne pridal, ale najprv doniesol sprchový gél s hubkou ku nám.
"Páli ťa tá voda ešte?" Opýtal sa ma, nad čím som zaklipkal očami. Má byť dominant taký starostlivý? Bože ja ho milujem!
"Nie pane." Zasmial sa a dal na hubku sprchový gél. "Poď sem Jungkookie." Milujem, ako ma nazýva, nikdy ma tak nikto nevolal až na mamku.
Pomaly som sa presunul k nemu a tým splnil jeho príkaz. Otočil si ma, aby som bol ku nemu chrbtom a opieral sa o neho.
Bolo to veľmi príjemné, dokonca sa na mňa pozrel a vlepil mi pusu, keď som bol na jeho hrudi.
Začínam si myslieť, že možno ma tiež miluje, keď mi zrazu kývol na to, aby som bol jeho, po tom dlhom mesiaci a keď sa správa ku mne tak jemne.
Začal ma umývať a keď videl môj zamyslený výraz, tak sa ma musel opýtať. "Nad čím premýšľaš?"
Jeho otázku som nevnímal, lebo som si užíval, ako sa o mňa stará a opatrne ma umýva ako bábätko.
"Jungkookie!" Zatriasol mnou až som sebou trhol. "Pýtal som sa ťa niečo!" Teraz už taký milý nebol, keď na mňa kričal.
"O-ospravedlňujem sa, čo ste hovorili?" Videl som to, doslova som videl ako jeho zreničky sa rozšírili a tak jeho oči nabrali tmavší odtieň až som sa ho trocha bál, ale zase mal ten sexi výraz, ako keby som bol jeho korisť a on ma pozorne sledoval.
"Chceš trest, za to že ma nepočúvaš?" Prehltol som nasucho až ma musel počuť. "Nie pane." Aj keď... neviem. "Tak mi povedz, nad čím si premýšľal."
Už sa upokojil, takže som mohol byť kľudný aj ja a začal ma zase umývať ako bábätko. "Premýšľal som nad vami, premýšľal som, prečo ste mi na to po tom mesiaci kývli."
Nič mi na to nepovedal, bol ticho až som si všimol ako premýšľa. "Neviem." Povedal nakoniec so zamračeným výrazom.
"Niečo ma k tomu donútilo." Čo také? Skôr ako som sa stihol spýtať na ďalšiu vec, tak mi začal umývať rozkrok, pričom som sa neudržal a zavdychal si.
"Milujem ako na mňa reaguješ." Opatrne mi ho umyl, ale mne sa za ten krátky čas stihol postaviť a on to vedel.
"Hm... niekto je tu vzrušený a to som ťa umýval len hubkou, ani som sa ťa nedotkol." Pokýval som hlavou a psími očami som na neho pozrel, aby si uvedomil, že mi má nejako pomôcť.
"Budeš musieť vydržať Jungkookie, vo vani nie." Ihneď som zosmutnel, lebo som to tak veľmi potreboval.
Prestal ma umývať a začal umývať sám seba, ale keď to robil, tak z toho pohľadu na neho ako sa umýva som stvrdol ešte viac.
"Prosím bolí to." Zákerne sa usmial a znova už len pohľad na jeho diabolský úsmev som nezvládal.
"Hneď Jungkookie, vydrž." Doumýval sa vypustil vaňu a začal nás sprchovať vo vani od peny, zatiaľ čo ja som sa zvíjal v bolestiach.
Hneď ako nás osprchoval bez váhania odložil sprchu a zobral si ma celého do úst, nad čím som vykríkol slasťou.
YOU ARE READING
I wonder why is he as he is
FanfictionTae je mladý, úspešný človek, ktorý je úplne profesionálny vo všetkom, takže sa vždy správa až príliš formálne, ale keď je doma, správa sa úplne inak. Tae si najme nového asistenta Jungkooka, lebo ten, ktorého mal už ho nebavil kvôli častým meškania...