"Žiarliš?" Zamračil som sa, odopol som si pás a popsadol som si, ale on ma zase pripútal a ten pás mi stiahol ešte tesnejšie. Nemohol som dýchať len som ho prosil očami o milosť.
Uchechtol sa, ruku položil na moje stehno a postupoval postupne vyššie a vyššie, ale veľmi pomaly, zatiaľ čo mne dochádzal kyslík. Prešiel mi trocha hrubšie po rozkroku, nad čím som zaklonil hlavu a vtedy mi uvoľnil pás.
Vydýchol som si a zalapal som po dychu. "Tak žiarliš?" Zamračil som sa na neho, odopol som si pás a postavil som sa, že pôjdem na záchod, alebo si presadnúť, lenže on ma zachytil za moju ruku a stiahol si ma na seba obkročmo.
"Takže žiarliš~ to sa mi páči~ si neskutočne sexy, keď bojuješ sám so svojimi pocitmi a snažíš sa ma odmietať." Odkiaľ to má? Nič také som nepovedal, ale je to pravda. No samozrejme tá jeho psychológia...
"Narvy si tú svoju sprostú psychológiu do zadku. Nechcem ťa, celý čas ťa nechcem ty idiot len sa s tebou hrám." Povedal som to len preto, lebo ma neskutočne štvalo to s Jiminom. "Nechceš ma?"
Znelo to tak, ako keby vedel, že ho chcem. Prekrútil som očami a chcel som z neho vstať, ale svoje ruky dal na moje boky a zatlačil si ma späť na seba. Dal mi ruky okolo krku, trochu sa ku mne nahol a začal ma bozkávať.
Neodpovedal som mu na tie bozky, hoci to bolo strašne ťažké, ale keď zatlačil na môj zátylok a pritiahol si ma do dravejšieho bozku, nemal som na výber a musel som mu odpovedať.
Hltavo až nenásytne si bral moje pery a jeho ruky klesli na môj zadok, ktorý jemne stlačil, za čo som mu krásne zavzdychal do úst.
Zrazu sa postavil z miesta aj so mnou držiac ma za zadok, čo ma prekvapilo, ale nedonútilo sa odtrhnúť od jeho pier, tých jeho sladkých, jemných pier, dokonalo tvarovaných práve pre mňa, na ktorých som si budoval ťažkú závislosť.
Svoje nohy som si obmotal okolo jeho pásu a rukami som sa zavesil na jeho krk. Bol som po ňom strašne hladný nevedel som prestať, moje telo ma nepočúvalo a snažilo sa o neho trieť.
Nevedel som kam ma nesie, ale nevnímal som to. Jediné čo som teraz dokázal vnímať boli jeho pery, jeho ruky na mojom zadku a jeho dokonalé telo dokonale a ideálne blízko pri mne.
Cítil som ako jednu ruku dal dole z môjho zadku a otvoril dvere neviem kam, ale keď sa odtiahol od mojich neustávajúcich žiadúcich vlhkých bozkov na pery a surovo ma hodil do niečoho mäkkého, tak som sa konečne obzrel kde to sme.
Boli sme v malej spálni, ktorú mal v lietadle, zrejme na dlhšie lety, keby si chcel pospať, ale dlho som sa nad tým nezamýšľal a zatiahol som ho za košeľu na posteľ ku mne do dravého bozku.
Vedel som, čo musím urobiť, aby zabudol na Jimina, preto som práve toto robil, chcel som mu ukázať, že so mnou by sa mu šukalo oveľa lepšie a mal by z toho lepší zážitok, pretože som ho chcel.
Možno som už nerozmýšľal racionálne vďaka tomu ako som bol z jeho tela zbláznený, ale chcel som ho už cítiť hlboko v sebe za každú cenu aj keď som sa trocha bál na základe toho čo má medzi nohami.
———————————
Vrrrr😏😏😏
YOU ARE READING
I wonder why is he as he is
FanfictionTae je mladý, úspešný človek, ktorý je úplne profesionálny vo všetkom, takže sa vždy správa až príliš formálne, ale keď je doma, správa sa úplne inak. Tae si najme nového asistenta Jungkooka, lebo ten, ktorého mal už ho nebavil kvôli častým meškania...