"Odpovedz mi Jungkookie." Čo mu odpoviem? Do riti! "Ja... ja neviem." Vedel som to, ale nechcel som mu to povedať, nechcel som mu priznať, že ma neskutočne priťahuje aj keď je to asi jasné.
"Jungkookie viem, že klameš." Prehltol som a zdvihol svoj pohľad k jeho očiam, lebo som ho vďaka jeho otázke, ktorá ma rozhodila som ho pevne držal zapichnutý v zemi.
Naklonil sa k mojemu uchu s úsmevom na perách a zašepkal mi doň. "Povedz mi to Jungkookie, povedz mi pravdu."
Hneď ako to dopovedal mi prešiel perami po ušnom lalôčiku, čo vo mne vyvolalo vlnu zimomriavok po tele a vzrušenie.
Nad tou slasťou som sa neudržal a pevne zomkol očné viečka k sebe s hlasným vzdychom. "Priznaj sa, že ťa priťahujem, že sa ti páči predstava ako robím niečo s tvojím telom, ako ťa trestám, priznaj to Jungkookie."
"Ah~ pri-priznávam." Zasmial sa mi priamo do ucha a pobozkal ma vedľa neho. Potom sa pozrel na jeho obrovskú vaňu, či je už naplnená a bola, takže ju vypol a popohnal ma, aby som si do nej sadol.
Najprv som tam opatrne chcel dať jednu nohu, ale voda bola tak horúca, že ma to zaštípalo a ja som sa odtiahol.
Tae ma pobavene sledoval, ale potom zmenil svoj pohľad na dravý a prikradol sa ku mne zo zadu tak, že mal svoj rozkrok nalepený na mojom zadku.
"Čo je Jungkookie?" Opýtal sa ma a začal ma bozkávať pri krku. "J-je h-horúca." Svoje pery znova presmeroval na moje ucho a zasmial sa mi do neho, až som musel hlavu nakloniť do strany.
"Je to len bolesť Jungkookie, bolesť, na ktorú sa dá veľmi ľahko zabudnúť, stačí ak budeš venovať pozornosť niečomu inému a nebudeš ju ani vnímať, tak ľahké je prekonať bolesť. Okrem toho voda sa veľmi rýchlo ochladzuje vo vani, lebo má veľkú plochu odkiaľ sa odoberá teplo."
On je tak múdry, tak sexi a tak svedomitý. Už viem, prečo tak na ňom zlyhávam a chcem ho tak veľmi, že som ochotný za neho podstúpiť všetko.
Zrazu si ma prudko otočil a oprel si ma o vaňu. "Pozeraj sa mi so očí Jungkookie, vyčisti si myseľ a pomaly daj nohy do tej vane."
Pozerať sa mu do očí? To nemôžem, lebo mne pokojne stačí pozrieť do jeho očí a mám pocit, že každú chvíľu odpadávam.
"N-nemôžem sa vám pozerať do očí." Tae sa diabolsky usmial, čo ma dostáva stále do kolien. "Tak veľmi ťa vzrušujem?"
On všetko vie o mojom tele, to je nefér. "Hm?" Priblížil sa ku mne bližšie, položil svoje na môj zadok a vysadil si ma do náručia. Ja som len zavdychal, lebo mi pevne zovieral môj zadok a začal ma bozkávať.
Cítil som ako sa so mnou nakláňa a pokladá ma do tej horúcej vody, ale nevnímal som to veľmi, lebo ma bozkával s tými jeho dokonalými perami a ja som mal oči pevne zatvorené.
Až keď ma prestal bozkávať, som si plne uvedomoval, že som už vo vani s tou horúcou vodou. Mal pravdu, potreboval som len rozptýlenie.
——————
Ako veľmi ovládate psychológiu vy?
BINABASA MO ANG
I wonder why is he as he is
FanfictionTae je mladý, úspešný človek, ktorý je úplne profesionálny vo všetkom, takže sa vždy správa až príliš formálne, ale keď je doma, správa sa úplne inak. Tae si najme nového asistenta Jungkooka, lebo ten, ktorého mal už ho nebavil kvôli častým meškania...