90

382 26 0
                                    

Mal som ho chuť za to zabiť čo urobil. Veľmi dobre vie čo to so mnou robí, to že sa mi to obtiera o to miesto. Je mi horúco a mám dosť veľký problém, ktorý by som veľmi rád zakryl, ale momentálne mi to je jedno.

"Môžem ti dnes poukazovať celý Paríž ak chceš, bol som tu už veľa krát." Zamračil som sa. A akože si predstavuje, že po Paríži budem chodiť s týmto celý deň? "Pokiaľ mi to nevyberieš ja nikam nejdem."

"Pokiaľ ti to vyberiem tak odo mňa nič neočakaváj. Chceš aby som sa snažil pri tebe nie? Tak maj so mnou trpezlivosť aj ty a vydrž s tým deň." Nadvihol som obočie. Toto som od neho nečakal.

To mi akože takto ponkúka cestu ku jeho srdcu? "Čo to má s tým spoločné?" Uchechtol sa. "No to že si hovoril, že ma nechceš meniť a brať mi moju osobnosť." Stále mi to nejako nedopínalo.

"Toto je súčasťou mojej osobnosti a okrem toho  chcem vedieť akú trpezlivosť máš, či si schopný to vydržať." Zamračil som sa. "Čo to má spoločné z trpezlivosťou?" Pokiaľ viem už si ju na mne odskúšal až až.

"Proste pre mňa je to ako zrkadlo a to že či to vydržíš sa odrazí na tom že či si schopný vydržať so mnou." A to je čo za blbosť. "Ver mi viem čo robím." Prekrížil som si ruky. "A to je akože nejaký tvoj psychotest na mňa?"

Zasmial sa a pohladil ma po stehne. Svoju druhú ruku dal pod moju bradu a nadvihol mi ju. Chvíľu na mňa pozeral ako na jedlo, ale potom si uštipol sladký jemný bozk z mojich pier.

Len trocha sa odtiahol možno o milimetre a pozrel mi do očí. Pohladkal ma palcom po líci. "Vydrž to kvôli mne prosím~ nechcem o teba prísť~" Dýchal mi do tváre svoj horúci dych cez malý otvor medzi perami a ja som z toho šalel.

Tentoraz som mal chuť po ňom skočiť a zajazdiť si na ňom, ale možno by to bral ako znásilnenie, čo som rozhodne nechcel. Stačilo mu jedno a vybralo si na ňom daň. Vydržím to kvôli nemu.

Ak mi to pomôže a on vďaka tomu pochopí, že mám s ním trpezlivosť a že s ním chcem zostať a vydržím to tak by som s tým vydržal aj týždeň, teda aspoň by som sa o to pokúsil. Skúsil som si normálne sadnúť na skúšku.

Zahryzol som si do pery a uvoľnil som sa, keď som dosadol pevne zadkom na tie kovové guličky vo mne. Mal som neskutočnú chuť zavzdychať, ale aj neskutočnú chuť niekoho pretiahnuť.

Potreboval som sa zbaviť svojeho problému. Cítil som ako stále viac a viac vlhnem a čím ďalej tým viac zo mňa pochopiteľne ejakulátu.

Nie je ľahké sedieť s tými guličkami, pretože sa ešte viac pritlačia na moje slastné miestečko a stačí, aby som sa čo i len trocha pohol a už mám veľmi veľký problém udržať vzdych a moje prirodzenie pod kontrolou, aby nezatepalo.

"Tae~" Zavdychal som mu jeho meno do tváre a on sa na mňa usmial. "Áno?~" Prehltol som guču v hrdle a zbieral som odvahu na ďalšiu otázku, ktorú som chcel zo seba vypustiť, taktiež som sa obával odpovede.

I wonder why is he as he isWhere stories live. Discover now