64

368 27 0
                                    

Dojedol som a rýchlo som bežal hore za Taem. Troška rýchlo som to zhltol, ale nechcel som ho tam nechávať dlho samého. Otvoril som dvere a on tam ležal spokojne na posteli so zrakom zapichnutým na strope.

Fu už som si myslel, že neviem čo bude robiť. "Kimie?" Zdvihol hlavu a pozrel na mňa. "Najedený?" Pokýval som hlavou a vošiel som dnu. Pokračoval som v balení vecí. "Um... hovoril ti niečo môj brat?"

"Iba to aký si krehký a že ma zabije, keď ti niečo urobím." Povdychol som si. To je typický Jin. Tae vstal z postele a začal mi pomáhať, čo ma veľmi milo prekvapilo, no spoločne sme to mali raz dva.

"Kefka? Pasta? Nabíjačky na všeliaké veci?" Na všetko som kývol. "Boxerky? Teplé oblečenie ale aj letnejšie?" Zase som pokýval hlavou. "Pas? Občiansky?" "Mám všetko Kimie."

Divne na mňa pozrel, už som hneď rozmýšľal, čo som urobil zle. "Nevolaj ma Kimie, tak ma volá iba mama." Doteraz mu to nevadilo. "Ako ťa mám volať?" Zaklipkal som očami na to ako sa ku mne po tej otázke priblížil.

"Skús to." Nechápavo som naklonil hlavu na stranu. "Skús ma oslovovať menom, ktoré nenávidím, ale zatiaľ iba pri sexe, pomôže mi to si na to zvyknúť pri príjemnej činnosti, teda malo by podľa psychológie."

Bol to veľký krok, ale som rád, za to, že sa mi otvára, neodpustil som si ho objať, ale mal som pocit, že ho to znervóznilo a tak som na neho pozrel. Obzeral si ma ako keby nevedel čo robím, vyzeral zmätene.

"Čo to robíš?" Veď sa objímal s mamou nie? Možno je len zvyknutý na to to robiť s mamou. "Objímam ťa. Je ti to nepríjemné?" Začal som ho hladkať po chrbátiku rukou. "Je to... nezvyčajné. Toto robí len moja mama."

Pousmial som sa. Presne ako som si myslel. "Tak si zvykaj, lebo to budem robiť aj ja." Tae sa uchechtol a pohladkal ma po vláskoch. "Mmm~ a ako ťa mám volať mimo sexu?" "Tak ako predtým."

Povdychol som si a odtrhol sa od neho. "Mimochodom letíme mojím súkromným lietadlom, v ktorom mám posteľ, takže sa môžeme pokojne vyspať a aspoň sa nebudeme nudiť."

Vypleštil som oči. Takže on má aj súkromné lietadlo! Musí byť riadne bohatý. "Letel si už niekedy lietadlom?" Letel som na dovolenku so svojími rodičmi na Taiwan ku moru, ale inak som nikde nebol.

"Dvakrát." Pamätám si aký nadšený som bol z cestovania lietadlom, snáď ma to neprejde. "Ako dlho vlastne trvá cesta do Paríža?" "10 hodín súkromným lietadlom, ale to zvládneme aj tak väčšinu letu prespíme."

Dúfam v to, ale čo chce robiť teraz, keď máme ešte plno času do 8:00? Som dosť unavený, bodaj by som ani nebol keď ma dva krát strestal a raz úplne vyčerpal, okrem toho som ho nosil po dome celkom slabý.

Išiel som si odložiť kufor a príručnú batožinu do auta a potom som sa už len rozvalil na posteľ k Taemu. I tak sme zaspali, ešte že som nastavil budík, vlastne on môže meškať do vlastného lietadla, ale bol by naštvaný.

I wonder why is he as he isWhere stories live. Discover now