Nechcel som ho vystrašiť, ale trocha to bolelo, no musel som mu odpovedať, aby som ho ukľudnil a nemyslel si, že mi urobil niečo zlé. "Mmm~ je to úžasné Taehyungie~" Zavrel som oči a rozdychával som to.
"Jungkookie prosím neklam mi." Pozrel som na neho vyčítavo. "Neklamem prisahám, len to trocha štípe." Zamračil sa na mňa. "Prosím pokračuj~"
Chvíľu len na mňa pozeral, asi mi dával čas nech si zvyknem a potom začal prstom veľmi pomaly pohybovať. "Ahhh~" Čím ďalej tým viac to začínalo byť príjemné a ja som chcel rozhodne viac, takže som mu zakňučal za pomalé tempo.
Tae pochopil pridal další prst a začal rýchlejšie prirážať. Zrazu to bolo úplne o niečom inom, keď narazil na niečo, čo bola ako moja eufória, bolo to veľmi príjemé a ja som mu vzdychal oveľa hlasnejšie, aby som mu dal vedieť, že je to úžasné.
Z tej eufórie som sa pod ním krútil ako návnada na háčiku a vydával zo seba také slastné vdychy ako nikdy.
Tae pridal ďalší prst, hneď ako si to všimol a nechal ma si to chvíľu užívať, ale nie dlho za čo som mu zakňučal, lebo som bol veľmi blízko vrcholu.
Zdvihol som hlavu, aby som mu dal na javo čo spôsobil, ale on si ma už pripravoval na ďalšie kolo. "Jungkookie si krásne vlhký, ale i tak sa ťa to spýtam, chceš lubrikant?" Zakrútil som prudko hlavou, ale za to ma capol po zadku.
"A-ahhh~" Joj ja viem, ja viem nemám krútiť hlavou, ale odpovedať. "N-netreba Tae." Usmial sa a pohladkal ma po boku.
"Chcem, aby si vedel mi kedykoľvek, vážne kedykoľvek povedať nech prestanem a ja prestanem, dobre Jungkookie?" Stále mi hladkal boky. "Mmm~ áno Tae." Uvoľnil som sa a spomalil svoj dych.
Zaklonil som hlavu a pripravoval som sa na to najhoršie, ale asi pravdepodobne aj to najlepšie v mojom živote. Zavrel som oči navlčil si spodnú peru a čakal som na divoký vpád.
Tae znova provokatívne obkrúžil moju dierku ale tentoraz, sa dlho nezdržoval a neboli to jeho prsty. "Ahhh~" Zavzdychal som lebo to bolo veľmi príjemné, ale aj preto, aby to konečne urobil, čo sa mi aj podarilo.
Veľmi pomaly sa do mňa začal tlačiť cítil som to, ako sa snažil byť opatrný a miloval som to, lebo tým dával najavo, že mu nie som jedno. Cítil som každučký kúsok úplne podrobne a to ma vzrušovalo ešte viac, presne to som chcel.
Ani som cez to vzrušenie necítil bolesť, len som sa rozplýval nad blahom, že muž ako on bohatý, vyzerajúc bez citov na prvé spoznanie, najkrajší muž Kórei, tak úžasný, úspešný on má o mňa starosť a je vo mne.
Cítil som sa ako v sne, ako keby som drogoval len kvôli nemu. Znova som sa nad tým úžasným pocitom napínal ako luk a zakláňal hlavu so zavretými očami tak ako to len dalo, už teraz som vedel, že na tom budem závislí, hlavne s ním a jeho citom ktoré do toho vlkadá, ktoré sú venované iba mne.
————————————
Hlboko sa ospravedlňujem bolo toho strašne veľa ale už by som mala byť ako tak späť v tomto, dnes ešte výjde kapitola sľubujem a ja keď niečo sľubím tak to dodržím celý víkend sa budem pokúšať vydávať, aby som to nejako nahradila. Ospravedlňujem sa ešte raz.
YOU ARE READING
I wonder why is he as he is
FanfictionTae je mladý, úspešný človek, ktorý je úplne profesionálny vo všetkom, takže sa vždy správa až príliš formálne, ale keď je doma, správa sa úplne inak. Tae si najme nového asistenta Jungkooka, lebo ten, ktorého mal už ho nebavil kvôli častým meškania...