88

350 28 2
                                    

Najprv som pootvoril dvere a pre istotu som som vykukol iba s hlavou von a keď som si bol istý, že na chodbe nikto nie je vzal som si kartu a šprintom som držiac si osušku prebehol cez chodbu.

Rýchlo som vkĺzol do výťahu a modlil som sa, aby ho nikto nezastavil, ale ja také šťastie nemám a ešte aby nebolo málo tam vošiel nejaký zamilovaný pár a spustili rehot. Nevšímaj si to Jk nevšímaj si to.

Vytočil som oči do stropu a čakal až prídeme na Taeho poschodie, oni sa tam začali olizovať a bolo im to jedno, že som tam ja len v osuške. Konečne sme došli na poschodie, ktoré som potreboval, takže som rýchlo vybehol z výťahu.

V plnej rýchlosti som dobehol k Taeho izby a keďže som stále mal kartu od apartmánu, ktorý mal byť náš, tak som si hneď otvoril vletel dnu a pricapil som sa na dvere, čím som ich zavrel.

Vydýchol som si a zaprel som sa rukami o kolená. Naberal som kyslík, keď som skoro dostal z Taeho infarkt. "To išiel sem len v osuške?" Bleskovo som sa narovnal a pozbieral som odvahu.

"Áno, lebo si mi šikovne vzal veci sem a ja som o tom nevedel, zabudol som si vziať veci pred sprchou a potom som sa už nechcel obliekať do tých vecí, čo som mal na sebe." Usmial som sa na neho ironicky.

Prišiel ku mne čoho som sa najviac obával a obzrel si ma ako keby ma videl bez trička prvý krát. Priblížil sa ku mne viac a oprel sa rukou vedľa mojej hlavy, bol dosť blízko až som cítil jeho dych.

Natiahol som pred seba ruky a zatlačil som do jeho hrude, aby som ho aspoň kúsok posunul ďalej odo mňa, ale s ním to nehlo. "Tae choď odo mňa preč." Priblížil sa ešte viac. "Zaujímavé~"

Zamračil som sa na neho. "Čo?" Uškrnul sa. "Ja som objal zo spánku teba, je to môj zvyk niečo zo spánku objať, ale že si ma nechal a ešte si ma zo spánku objal ty vtedy si ma neposielal preč." Idiot jeden sprostý.

Strčil som ho do hrude poriadne, ale iba trocha a hlavne iba na chvíľu to pomohlo. "Tak ty sa chceš hrať na nedostupného fajn~" Zohol sa, chytil ma za členky a prehodil si ma cez rameno.

Vypískol som a búchal som mi do chrbtu, ale bolo to zbytočné, lebo som ho len viac rozzúril a mne spadla osuška.

Odniesol ma do spálne, zavrel dvere, kľúčik hodil niekde do miestnosti a potom so mnou prišiel k posteli a hodil ma na ňu, ale v tom momente ma aj uväznil pod sebou, že som nemal možnosť sa ani spamätať na útek.

Držal mi ruky pri hlave a silno mi ich zatláčal do matraca, takže jediné čím som ako tak vedel pohnúť boli nohy. Snažil som sa ho kopnúť do rozkroku, ale všimol si toho a zastavil ma.

Dal mi nohy od seba a vtesnal sa medzi ne, pričom zdvihol koleno a zatlačil mi na rozkrok. "Aaahh~" Nechcel som to zo seba vypustiť, ale nestihol som sa zastaviť. Teraz bude vedieť, že to chcem a sakra.

I wonder why is he as he isWhere stories live. Discover now