Povdychol som si a rozbehol som sa za ním. Som suchar keď sa dám tak rýchlo a ľahko zmanipulavať, ale nenechám ho ísť samého domov v polonapitom stave.
Možno si myslíte, že áno nechal som ho tam tancovať s cudzím chalanom v klube aj obchytávať ho za boky, ale aspoň som ho mal na očiach.
"Jin počkaj!" Stál pred klubom a volal si taxi. "Pôjdem s tebou." Neochotne som zahlásil a položil mu ruku na plece.
"Čože si sa tak rozhodol zajačik?" Chytil som sa za hlavu a pretrel si rukou tvár. "Zajačik vážne?!" Začínam uvažovať, či mu Joon nedal ešte aj svoj pohárik.
"Ale noták braček veď máš také zúbky, si rozkošný." Prekrútil som očami, vzal ho na ruky a dal ho do taxíku. "Čo to robíš zajac?"
Zasmial sa a rozvalil sa po celej zadnej sedačke. "Jej tá obloha je nádherná!" Ukazoval na kapotu vo vnútri auta a ja som sa zasmial.
Taxikár sa tiež neubránil a ten sa tiež zasmial. "Koľko toho vypil?" Opýtal sa ma. "Dve poháriky." Taxikár vypleštil oči. "A čoho?"
"Vodky." Zasmial som sa a on naštartoval auto. "To bola koľko percentná?" "Iba 50 prečo?" Taxikár sa znova zasmial a pozrel na zrkadlo dozadu.
"Rýchlo sa opije to mu stačí." Vysvetlil som mu. "Takže ako mi on hovoril, na tú ulicu?" Dúfam, že myslel domov, ale prikývol som.
Našťastie povedal správnu adresu, keď volal taxi a prišli sme domov. Zobral som ho na ruky a podal taxikárovi peniaze. "Je zlaté, čo robíte pre svojeho priateľa."
Vypulil som na neho oči a zasmial sa. "Nie... on je môj brat!" Taxikár sa nervózne zasmial s poškriabaním na zátylku. "Ospravedlňujem sa."
"V poriadku, nepodobáme sa na seba." Vtedy sa zobudil Jin a spito sa usmial. "Pravda ja som krajší." Pritom povypľúval dosť slín ako to hovoril, ale bola to sranda.
"Dovidenia." Rozlúčil som sa s taxikárom a otvoril dvere. Bože! Jin je ťažký! Začal mi padať a keď som sa ho snažil dostať dovnútra narazil som jeho hlavou do rámu dverí.
"Au!" Zasmial som sa a radšej ho chytil inak, aby nedošiel k úrazu. Je príliš vysoký, čiže dlhý. Hore po schodoch s ním rozhodne nepôjdem, takže som ho hodil len na gauč v obývačke.
Nespokojne zabručal a ja som sa vydychával so svojími spotenými vlasami. ( Jungkookove dlhé spotené vlasy🤤🤤🤤 ) Išiel som do kuchyne a napil som sa banánového mlieka.
Po napití som aj keď ma neposlúchali vlastné nohy, nejako vyšiel schody, dopravil som sa do svojej izby a zvalil sa vyčerpane na posteľ.
Napriek mojej vyčerpanosti som avšak nevedel zaspať, takže som vytiahol svoj mobil, oprel sa o vankúše a začal som neviem sám prečo hľadať fotky Kima Taehyunga na nete.
Skroloval som celý pinterest a pozeral som sa na jeho fotky. Nemohol som si pomôcť, proste som sa zahryzol do pery a prezeral si jednu z jeho sexi fotiek. Tak počkať... od kedy je pre mňa sexi?
Najprv som sa bránil svojím myšlienkam, ale keď vás odmieta poslúchať dolná časť tela, tak ani myšlienkam nezabraníte. Proste som sa v skratke vzrušil nad jeho fotkou.
——————
Hádajte kto si poriadne ani nemôže cez víkend odýchnuť, lebo je toho toľko na pondelok a utorok... ja😒
YOU ARE READING
I wonder why is he as he is
FanfictionTae je mladý, úspešný človek, ktorý je úplne profesionálny vo všetkom, takže sa vždy správa až príliš formálne, ale keď je doma, správa sa úplne inak. Tae si najme nového asistenta Jungkooka, lebo ten, ktorého mal už ho nebavil kvôli častým meškania...