Vedľa mňa hodil na stôl niečo kovové a potom cez sedačku skočil na mňa, pričom ma povalil a silno mi ruky zatlačil do pohovky.
"Hm... Jimin takto nezlostí, ale to len preto, že je už vychovaný." Hneď ako to povedal sa nahol k mojím bradavkám a nemilosrdne ma do nich začal kusať.
"Aaa~ahhh" Bradavku, ktorej sa venoval olízal, pobozkal, pozrel sa na mňa a potom mi od pupka ku hrudi urobil jeden rýchly líz jazykom.
Hneď potom sa otočil, vzal zo stola to kovové, čo vyzeralo ako nejaký krúžok a nasadil mi ho na penis. Niečo s tým urobil a mne to penis zovrelo.
Že to nie je to čo si myslím? Erekčný krúžok... "P-pane?" Usmial sa na mňa, keď som zdvihol hlavu. "Zlostil si Jungkookie, takže si ponesieš následky."
Prešiel mi po špičke palcom a ja som vzdychol z tej slasti. "Zahráme sa Jungkookie a máš šťastie, že nie v mojej herni."
Čože? Skôr ako som sa stihol nad tým zamyslieť poriadne, tak ma vzal celého do svojích úst a ja som už nevedel zdravo uvažovať.
"Panebože! Aaa~hhh" Začal si ma nemilosrdne brať do úst s nemilosrdným tempom, pri ktorom som sa chcel hneď urobiť, ale nešlo to.
"Tae aaaa~aahhhh" Cítil som sa, ako keby som spadol za hranicu orgazmu, ale uvoľnenie neprišlo, čo veľmi bolelo.
Hneď ako si ma vybral z úst ma silno čapol po stehne až som sa cítil ako keby mi to tam horelo. "Nebudeš ma volať Tae, ani rodičia ma tak nevolajú a ty rozhodne ma tak volať nebudeš!"
Bol silne podráždený, čo bolo cítiť z jeho hlasu. Takže mu nesmiem povedať Tae, ale prečo? Prečo to tak nenávidí? Mne to príde rozkošné.
Asi som si práve odpovedal, ale čo je zlé na rozkošnosti? Nie, musí to mať hlbší význam a ten význam si zistím.
"Rozumieš mi Jungkookie?!" Hneď ako sa ma na to podráždene spýtal mi pristála ďalšia rana na stehne. "R-rozumiem!" Skríkol som a sykol bolesťou.
"Správne! Dobrý chlapec." Vnútornú stranu stehien mi začal obsypávať bozkami a ja som sa začal triasť, lebo som tam rovnako, možno trocha viac citlivý ako na uchu.
"P-pane ah~ prosím, prosím, prosím." Už to nedávam, nutne potrebujem uvoľnenie. "Prosím." Šepol som ešte raz a prehol sa v chrbte.
"Aj tu si citlivý, keď ma tak pekne prosíš." Siahol mi na penis, pričom som sykol bolesťou, lebo bol až tak tvrdý a dal mi dole erekčný krúžok.
Ihneď som si povdychol úľavou, že ma to už netlačí a on si ma hneď vzal do úst. Nevydržal som to a už len z toho som sa urobil, lebo som bol taký citlivý.
Všetko to poslušne prehltol, teda aspoň to som si myslel, pokiaľ sa nenaklonil k mojim ústam a nepovedal, nech sa ochutnám.
Nechcel som, ale nakoniec ma donútil a rozhodne som nechutil tak dobre ako on. "Chutný, ale máš malú výdrž Jungkookie. Dá sa to napraviť a ja ti pomôžem."
Hanbil som sa za to, ale nemohol som si pomôcť, keď vyzeral tak sexi keď mi ho fajčil, vlastne on vyzerá sexi pri akéjkoľvek činnosti.
————————
Čo si myslíte? Prečo pán Kim nemá rád oslovenie 'Tae'?🤔
YOU ARE READING
I wonder why is he as he is
FanfictionTae je mladý, úspešný človek, ktorý je úplne profesionálny vo všetkom, takže sa vždy správa až príliš formálne, ale keď je doma, správa sa úplne inak. Tae si najme nového asistenta Jungkooka, lebo ten, ktorého mal už ho nebavil kvôli častým meškania...