25

470 33 31
                                    

"Aby ti bolo jasné... budeš odpovedať celými vetami, kedykoľvek sa ťa na niečo spýtam a v celých vetách mi povieš čo, keď o niečo budeš prosiť."

Chce ma donútiť prosiť? Aj keď vlastne, už som ho ten celý mesiac prosil. "Toľko ti poviem len na začiatok k pravidlám, postupne ťa ich doučím."

Prikývol som a on ma za to capol silno po stehne, až príliš silno. "Čo si hovoril?" Pochopil som, že mu to mám zopakovať v slovách.

"Áno, pane." Usmial sa a pobozkal ma do vlasov. "Dobrý chlapec." Neviem prečo, ale strašne mi to urobilo radosť ako nejakému psíkovi, keď ho pochválite.

Predstúpil predo mňa a ja som na neho zdvihol pohľad. "Vyskúšam si ťa a podľa toho, ako dobre to urobíš, tak podľa toho zvážim, či si ťa nechám."

Prehltol som a odpovedal celou vetou. "Dobre pane." Usmial sa a pohladkal ma po vlasoch. On tak dobre hladká, že som musel zapriasť.

"Vyfajčíš mi, Jungkookie." Hneď som otvoril oči a svoj pohľad zaostril na ten jeho pobavený výraz.

"Mal by si vidieť, ten svoj rozkošný vystrašený výraz, ale toto je základ Jungkookie a panictvo ti zatiaľ brať nebudem."

"Dobre pane." Prehltol som a on sa zasmial. Natiahol som ruky k jeho opasku a začal ho pomaly rozopínať.

Ešte stále nemôžem uveriť tomu, že sa to naozaj deje. Nesníva sa mi to? Prečo mi zrazu dal takú možnosť?

Opasok sa mi podaril dať dole a vtedy som sa snažil so svojími roztrasenými rukami, mu rozzipsovať nohavice. Podarilo sa otvoriť aj gombík, všetko sa mi zatiaľ darilo.

"Ako opatrne na to ideš..." Zasmial sa a ja som prehltol. Stiahol som mu nohavice, dokonca aj úplne s jeho pomocou, trenky a to veľmi pomaly, ale vtedy už som uvidel jeho obrovský penis.

"Ah wow!" Tae sa zasmial, pričom ja som naopak prehltol. To sa mi nezmestí ani do úst a to mám mať v sebe? Pomoc! Na čo som sa to ja dal?

Snáď ani keď som pozeral porno, tak som nevidel tak veľkého a to už je čo povedať. "Čo sa deje Jungkookie, vzdávaš to?"

"Nie, pane, len obdivujem, ani v porne som nevidel takého veľkého." Zasmial sa a naklonil sa k mojemu uchu.

"A bude tvoj, ak ma nesklameš." Zašepkal mi do ucha. "Začni Jungkookie." Moje posledné želanie je... ani neviem.

Uchopil som ho do ruky, pár krát po ňom prešiel, prehltol som a vzal si do úst iba jeho špičku. Tae spokojne vzdychol a s úsmevom zaklonil hlavu.

"Pokračuj." Pokračoval som a začal som sa z jeho špičkou všeliako hrať, môj jazyk pracoval na plno a pridal som sem tam aj jemné kuskanie.

Tae mi za to pekne vzdychal a ja som bol rád. Chcel som ho prekvapiť a tak som si ho zrazu vzal úplne celého, teda toľko som mohol do úst, až tak, že som sa div nezadusil.

"Aaaa~aahhh~hhh preboha!" Snáď to znamená, že sa mu to páči, neviem si predstaviť ten pocit, keďže som sa uspokojoval len rukou a tak len odhadujem.

Začal som dýchať nosnými dierkami a brať si ho v ústach, pričom som mu okolo celého jeho penisu krúžil jazykom, s rukou som si dopomáhal a zbytok som mu honil tak, aby sa zhodoval s mojimi prírazmi do mojich úst.

On z toho doslova šalel, takže sa veľmi rýchlo blížil k vrcholu a ja som to vedel, takže som mu obkrúžil špičku jazykom, na čo sa mi ihneď urobil do úst.
—————————
Tae ho nemôže po tomto odmietnuť😏😏😏

I wonder why is he as he isTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang