116

374 28 4
                                    

"Proste nechcem u teba pracovať prosím nehľadaj dôvod nájdem si novú prácu." Zamračil sa ešte viac. "Nie ty nebudeš vôbec pracovať." Prekvapene som nadvihol obočie. "A čo budem robiť?"

Oči vytočil do hora a vyzeral ako keby sa nad tým zamýšľal, bol takto rozkošný. "Budeš doma odpočívať a čakať na mňa." Vypulil som na neho oči pričom on sa usmial.

"To akože mám doma drepieť na zadku a čakať kedy prídeš domov?" Zase sa zamyslel, ale keď sa znova usmial a chcel otvoriť zase tú svoju krásnu pusinku, tak som mu priložil na ňu ruku.

"Nech ťa to ani nenapadne! Ja nebudem prežívať na tvojich peniazoch ako zlatokopka. Chcem mať vlastnú prácu a vlastný účet, z ktorého budem plýtvať svoje zarobené peniaze a nikoho iného, taktiež chcem voľnosť, mám kamaráta, najlepšieho, Hobiho a taktiež mám rodinu, ktorá ma do Seoulu chodia občas navštevovať a tiež brata, ktorý ma priateľa a vyzerá to medzi nimi vážne, takže si chcem byť istý, že sa o môjho bračeka stará dobre a že ho iba nevyužíva, taktiež nebudem sedieť doma, ak budem chcieť, tak si pôjdem kde chcem a kedy chcem, pretože ja mám svoje zmýšľanie, ja sa rozhodnem kde budem a koľko tam budem a ty mi budeš veriť, lebo nie som schopný niekoho len tak opustiť a hlavne nie teba po tom všetkom, takže nemusíš mať potrebu žiarliť, nikdy by som nepodvádzal nikoho a ešte, aby sme si to raz ujasnili tak hlavne nie teba."

Dal som svoju ruku z jeho úst dole a usmial som sa, zatiaľ čo som sa pri tom aj nervózne ošil, lebo som sa bál jeho reakcie. Neprehnal som to, že nie?

Ale proste mi tak nejako dopredu bolo jasne, že si ma bude chcieť teraz strážiť a možno preto som vybuchol a všetko na neho vychŕlil za minútu. "Dobre, ale budeš robiť jednoduchú prácu a keď na teba tak pozerám..."

Ihneď som znervóznel a prezrel som sa celý od hlavy až po päty dokonca som sa aj zakrútil a pozrel si na zadok. "Ja viem, nehodím sa k tebe, lebo ty si tak ah~ a ja som proste tak ble." Tae sa zasmial a chytil ma za boky.

"Myslím, že by si mohol robiť modela zlatíčko~" Vypleštil som oči a následne tak sčervenal, že som si až rukami musel zakryť tvár. Ja?! Bože môj! Ja ako model?! Zakrútil som prudko hlavou a zamrmčal.

"Tae to nejde! Vidíš ma?! Som odporný!" Znova sa zasmial a pritiahol si ma bližšie k sebe. "Opak je pravdou Jungkookie si extrémne krásny a extrémne sexi, myslím, že by si ako model prerazil ako zlatá hviezdička."

Môžem sa už prepadnúť s touto terasou niekde pod zem? Myslím, že mám líčka teraz vážne sýto červené ako červená ruža alebo krv. "Neboj sa vo všetkom ti to sekne a mimochodom prepáč."

Zodvihol som opatrne svoju stále sýtočervenú tváričku a pozrel som nechápavo na neho. Jemne som naklonil hlavu na stranu. "Prepáč mi za to, že som ťa tlačil do toho, aby si urobil veď vieš čo."

Usmial som sa a pohladkal som ho po líčku. "V poriadku Taehyungie~ ale ujasnime si to ja som bottom a ním aj zostanem, a-ale a-ak by s-i vá-vážne ch-chcel t-tak t-to skúsim." On urobil presne to isté.

"Netreba~" Na pery mi venoval malinkatý božtek a vysadil si ma do náručia, pričom ma zložil na posteľ a zasmial sa keď ma zabalil do perinky ako húseničku.

I wonder why is he as he isTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang