Po chvíli uvedomenia, že nebudem zase s ním som bol už aj ja ako na práškoch. Veď Jungkook ak sa mu nebudeš venovať a tlačiť na neho, tak nebude tvoj a to je úplne v pohode že?
Zakrútil som nad tým hlavou hlavou, vsunul si telefón do vrecka a vrátil sa za ním. Pokladali mu tam rôzne otázky, ale najviac ma zaujala táto. "Pán Kim už ste uvažovali nad manželstvom? Ste mladý atraktívny..."
Tá žena sa ku nemu snáď nahla bližšie! Asi po nej ochvíľu skočím. Nie som náhodou aj jeho ochrankár? Pán Kim sa len usmial. Nevyzeral vôbec nervózne a to som si myslel, že na ňu vyskočí ako na Hobiho.
"Milujem ženy a všímam si ich samozrejme, ale momentálne mám toľko veľa práce, že by mi bolo ľúto nejakej žene sľubovať lásku a že si na ňu nájdem čas, keď to je v skutočnosti klamstvo. Nerád klamem."
Tak toto ma pobavilo! Najväčšia sprostosť, čo som kedy počul! Bože ja sa asi začnem rehotať! Radšej som rýchlo otvoril dvere a vybehol von, kde som to spustil. Rehotal som sa tak, že mi vyšli slzičky a pomaly som skončil na zemi.
On a ženy? To asi radšej by ošukal koňa! Znova som sa zasmial. Utrel som si slzičky a akurát, keď som sa vracial, tak sa to končilo. Zaostril som na pána Kima a pohľad nechal na ňom.
Bol strašne sexi. Myslím, že by z každého muža na tejto planéte dokázal urobiť gaya. Poďakoval sa, oni sa poďakovali, usmial sa a vstal zo stoličky. Smeroval si to ladným krokom ku mne.
Potom, čo vyšiel z dverí tak som ho následoval. Bez slova sme sa dostali ku autu a tak isto bez slova sme aj nasadli. Pozrel som sa na neho v spätnom zrkadle. Zamrazilo ma zistenie, že tiež do neho pozerá, takže sa naše oči stretli.
"Mal si dobrú zábavu?" Zaklipkal som očami a prudko zakrútil hlavou. Ja viem už zase krútim hlavou, ale som z neho nervózny, vyzerá trocha naštvaný. Povdychol si a oprel sa lakťom o okno.
"Zavez ma do mesta, mám tam stretnutie a kto ti volal?" Sústredil sa na mňa alebo to interview? "To vás nemusí zaujímať." Otočil som sa plne k volantu a zapol si pás, všimol som si však, že on ho zapnutý nemá.
"Pane? Mohli by ste si zapnúť pás?" Prehltol som. Nikdy som ho nemusel o to žiadať a teraz bol naštvný, takže každá otázka smerovala ku väčšej naštvanosti, aj keď sa jednalo iba o zapnutie pásu.
"Kto ti volal? Vieš, že počas pracovného času by si mal mať súkromný mobil vypnutý?" Povedal už troška viac naštvanejšie a zapol si pás. Znova som prehltol. "Bol to Hobi." Naštartoval som auto a pozrel zase na neho.
"Čo chcel?" Prečo sa ma toho toľko vypytuje? On sa na mňa a moje veci väčšinou nevypytuje. Znervózňuje ma to. "Tak do toho vám už vôbec nič nie je." Snažil som sa byť chladný, aj keď som vôbec v skutočnosti nebol.
"Nič mi do toho kurva nie je?" Ona práve povedal nadávku? Prehltol som knedlík a pevnejšie zovrel volant ako keby ma to malo zachrániť. "Pôjdem s ním dnes vonku to je všetko."
———————
Niekto tu vie aj hrešiť😏😏😏
YOU ARE READING
I wonder why is he as he is
FanfictionTae je mladý, úspešný človek, ktorý je úplne profesionálny vo všetkom, takže sa vždy správa až príliš formálne, ale keď je doma, správa sa úplne inak. Tae si najme nového asistenta Jungkooka, lebo ten, ktorého mal už ho nebavil kvôli častým meškania...