15

446 32 20
                                    

Nemohol som už ďalej vydržať, ten stan v mojich nohaviciach začínal byť nepríjemne bolestivý a ja aj napriek tomu, že som sa snažil upokojiť nechutnými myšlienkami, čo sa mi veľmi nedarilo, som sa nevedel zbaviť toho problému.

Ak by sa teraz Hobi zobudil, tak by ma možno aj obvinil z toho, že sa mi postavil, kvôli nemu a to som rozhodne riskovať nechcel.

Vstal som z postele, vzal si čisté veci na spanie, samozrejme tak, aby sa Hobi nezobudil a namieril som si to do kúpeľne.

Vyzliekol som sa, vliezol som si do sprchy a začal som si spokojne riešiť svoj problém, ale moje predstavy sa práve vtedy vrátili a moja myseľ začala vytvárať až príliš dobre reálne predstavy.

Neviem, čo sa stalo a ako sa to stalo, ale cítil som sa ako keby sa na mňa zozadu niekto prilepil svojím rozkrokom, ale keď som sa otočil, nikto tam nebol.

Cítil som to aj najďalej až to bolo pre mňa strašidelne vzrušujúce. Vzdychol som a začal som kmitať svojou rukou rýchlejšie.

Predstavoval som si to a uvedomoval som si to. Predstavoval som si tam jeho, ako stojí za mnou, natisknutý na mne rozkrokom a práve ma hladkal po bokoch.

Rukami som si predstavoval, že klesá nižšie a ako mi prechádza zo zadku s rukou dopredu, kde ma chytil za môj penis.

Hneď som vzdychol hlasnejšie, zavrel som oči a svojou rukou som kmital, tak ako som si predstavoval, že by to robil on. Predstavoval som si dokonca aj to ako ma bozkáva na krku a ako mi okusuje môj citlivý ušný lalôčik.

Prisahám, že som to cítil tak intezívne, že niekto by povedal, že sa to naozaj dialo, ale bola to naozaj len moja predstavivosť, ktorú
máte takú akú ja, keď viete aspoň trochu kresliť.

Nepýtajte sa ma prečo som to k tomu pripojil, takúto predstavivosť, ale myslím, že to tak je.

Za moju predstavivosť som teraz ďakoval Bohu, lebo tá ma privádzala k šialenstvu a nechala ma každú chvíľu premýšľať nad tým, kedy vyvrcholím, lebo som vďaka nej bol tak blízko svojmu vrcholu.

Zrazu som počul ako keby jeho hlas a dokonca som ako keby cítil aj jeho dych, keď mi šepkal v mojej predstavivosti do ucha.

"Urob sa pre mňa baby." A vtedy som to už nezvládal, lebo dokonca aj jeho hlboký, hrubý hlas, ktorý som si predstavoval bol tak reálny.

"Aaaaa~hhh" Nikdy som nezažil tak dlhý, tak intenzívny orgazmus a to sa ma v skutočnosti ani nedotkol, neviem si predstaviť, keby to bolo reálne, lebo už teraz som to nedával a zosunul som sa dole po stene sprchovacieho kúta.

Rozdychával som to dosť dlho a potom som sa vyštveral na svoje nohy, ktoré sa mi stále podlamovali. Vzal som si sprchový gél a poriadne som sa umyl.

Možno som si myslel, že ak ho použijem toľko, toho sprchovacieho gélu, tak zo seba zmyjem tú túžbu po ňom, ale nešlo to, tá túžba byť jeho, vo mne stúpala čoraz viac a za to som sa preklínal a svoju myseľ taktiež, lebo prakticky to spôsobila ona.
—————————
Jungkook začína tomu úplne prepadávať aj keď sa chudák snaží držať.😕😏

I wonder why is he as he isDonde viven las historias. Descúbrelo ahora