Znowu mamy rozdzialik kochani!
Tak bardzo prosiliście o next i jest ❤Mam nadzieję, że się cieszycie. Wykorzystam również okazję i wstawię tu piękny rysunek od mojej przyjaciółki. Chyba nie muszę tłumaczyć kto na nim jest 😅😁
Brawa dla utalentowanej Dorcuk
***James migiem trafił na schody prowadzące do Wieży Astronomicznej. Przebiegł cały zamek, a prawie nie odczuwał zmęczenia. Tuż za nim ciągle biegła Kylie, która starała się go gonić.
Chłopak zatrzymał się przed schodami i odwrócił się do dziewczyny.
- Chcę z nią pogadać sam na sam. Pozwolisz?
- To moja przyjaciółka! Remus i tak już za dużo zrobił. Puść mnie do niej! - warknęła.
- Uważasz, że ja mam z tym coś wspólnego? - prychnął.
- To twój przyjaciel! - zacisnęła zęby.
- Jak i również twój. - chłopak zacisnął pięści. - Nie oceniaj mnie, posługując się jego błędami. Przyjaciele tak nie robią.Pokręciła głową i oparła się o ścianę.
- Przepraszam. Po prostu....
- Wiem. Ja też. A teraz dasz mi z nią pogadać? - spytał już spokojniej, a ona kiwnęła głową.
Wszedł na górę i cicho otworzył drzwi. Usłyszał cichy płacz i zobaczył płaczącą blondynkę. Twarz miała schowaną w swoich kolanach i była cała mokra od deszczu padającego na jej plecy.
Podszedł do niej, a ona dopiero po chwili usłyszała jego kroki. Zerwała się na nogi i wyminęła go bez słowa. Nie chciała teraz z nikim gadać, a tym bardziej z najlepszym przyjacielem Remusa.
- Lena. Posłuchaj mnie. - powiedział błagalnie.
- Daj mi spokój! - warknęła. - Nie potrzebuję twojej litości!
Złapał ją za nadgarstek, a ona próbowała się wyrwać, ale na marne. Chłopak był od niej wiele silniejszy.
- Nie mam nic wspólnego z tym co zrobił Remus.
- Czyżby? - spojrzała na niego zapłakana. - Zawsze byłeś wszystkiego pewien i tylko mnie nakręcałeś. Skąd mam pewność, że ty i Syriusz nie zrobiliście tego specjalnie by mnie upokorzyć?
- O czym ty mówisz? Jesteś naszą przyjaciółką. Jak moglibyśmy coś takiego zrobić?
- Nie wiem... - pisnęła i opadła na kolana. Schowała twarz w dłoniach, a chłopak przyklęknął obok.
CZYTASZ
Zmierzch // Remus Lupin ✔
FanficDziewczyna, która chodziła do Beauxbatons zostaje przepisana do Hogwartu. Trafia na 5 rok. Kogo tam pozna? Jak potoczą się jej losy? *** Jeżeli lubisz Huncwotów to ta książka jest zdecydowanie dla Ciebie. Starałam się ująć jak najwięcej wątków z każ...