Hejka wszystkim!
Nazywam się Skyler Elizabeth West i jestem szesnastoletnią uczennicą liceum w Lake Forest. Mieszkam z moimi rodzicami i bratem Theo w dwudziestopiętrowej takiej jakby kamieniczce. Od zawsze interesowało mnie pisanie i czytanie książek.
Ten blog powstał dzięki namowie mojego przyjaciela Paytona, któremu bardzo dziękuję za podsunięcie tego pomysłu. Chciałabym przedstawiać wam głównie moje doświadczenia, problemy, uczucia, emocje, które przeżywam na co dzień. Wiem, że dla niektórych to będzie sie wydawało dziwne, ale wszyscy borykają się z podobnymi problemami.
Pytanie brzmi: Czego ludzie oczekują po słowie przyjaźń? To łatwe pytanie, choć każdy zna inną odpowiedź. Kilka rzeczy na pewno definiuje się jako najważniejsze, takie jak: szczerość do bólu, wspólnie spędzany czas czy też przeżywanie najgorszych okresów w życiu człowieka. Lecz czasami bywa tak, że twój najlepszy przyjaciel odwraca się do ciebie, tak zwanym tyłkiem, i znajduję sobie nowych znajomych. Czy to nadal można nazwać przyjaźnią i czy da się to jeszcze odratować? Wielu z nas sobie zadaje takie pytanie, ale odpowiedź jest jedna. Jasne, że się da, tylko trzeba chcieć. Odwaga i pewność siebie to zupełnie co innego, bo jeżeli nam na czymś zależy, to zrobimy wszystko by to odzyskać.
Jeśli przyjaciel z ciebie zrezygnuje, nie przejmuj się. Zastanów się nad tym, co zrobiłeś źle i jak może to poprawić. Gdy znajdziesz rozwiązanie, próbuj nie bojąc się reakcji znajomego. Czasami plan wypali, ale są również przypadki w których niestety nie da się tego odratować. Czujemy wtedy ból, smutek i cierpienie, a czasami nawet zdradę. Sama tego doświadczyłam i stwierdzam, że to nic miłego. Na dodatek mój najlepszy przyjaciel, z którym znam się od pierwszej klasy podstawówki wyznał mi miłość, a ja ją odrzuciłam. Czy słusznie? Jeżeli traktujemy kogoś jak przyjaciela, brata to dziwnie by było, gdy nagle ten ktoś stał się twoim chłopakiem czy dziewczyną. Wyobrażasz sobie całować ,,brata czy siostrę''? Mi to się nie mieści w głowie!
W moim sercu ostatnio zawitało takie uczucie jak miłość. Ale jak tak na prawdę brzmi definicja miłości? Według słownika języka polskiego miłość to "głębokie uczucie do drugiej osoby, któremu zwykle towarzyszy pożądanie" oraz "silna więź, jaka łączy ludzi sobie bliskich" i "poczucie silnej więzi z czymś, co jest dla kogoś wielką wartością" dodatkowo to również "głębokie zainteresowanie czymś, znajdowanie w czymś przyjemności". Po przeczytaniu definicji nadal chyba mogę to tak nazwać. Czy osoba, która mi się podoba, odwzajemnia uczucie? W świecie już tak jest, że jest pełen rozczarowań. Wiele osób, może się do tego nie przyznaje lecz, w skrycie kogoś lubi bardziej niż jako kolegę/ koleżankę. Ale czy słusznie ukrywać uczucia? I to zależy od człowieka, gdyż gdy podoba nam się jakiś hollywoodzki aktor, to raczej jest mało prawdopodobne, iż odwzajemni uczucie. Lecz jeżeli jest to osoba ci znana, to jak najbardziej należy ją o tym poinformować...
Chciałabym się o czymś jeszcze rozpisać, lecz nie chcę zanudzać wszystkich, jakimś głupim wpisem raz na jakiś czas. Zachęcam do zostawienia obserwacji, polubienia i komentarza!
CZYTASZ
Love me till the end - Payton Moormeier
Ficção Adolescentekochasz kogoś całym sercem, ale jako... przyjaciela? Uwielbiasz spędzać z nim czas, ale jednak wybierasz kogoś obcego? Próbujesz czegoś nowego, pomimo że masz już zapewnione bezpieczeństwo? Twój przyjaciel się w tobie zakochuje, a w tym czasie ty my...