▪️Amikor zaklatás áldozata leszel - Bungou Stray Dogs▪️

3.7K 120 24
                                    

〰️ Chuuya, Dazai, Odasaku, Tanizaki, Ranpo, Tachihara 〰️




◾◾◾

Második kedvenc animém, s úgy imádom, istenem....

◾◾◾

❗FIGYELEM ❗

A rész zaklatást, bántalmazást, szexuális bántalmazást és durva dolgokat tartalmaz. Csak saját felelősségre olvasd el, kérlek.

◾◾◾

Sajnos vannak ilyen esetek, ha hiszitek, ha nem. Lehet kicsit valószínűtlennek tűnik, amiket leírtam, de legbelül tudom, hogy sajnos tényleg vannak ilyen történések az életben. Lehet nem a mi hazánkban, de vannak, sajnos.
Szóval kérlek vigyázzatok magatokra, ne féljetek segítséget kérni, hiszen ha valaki ezt látja, és a normális emberek közé tartozik, akkor tudni fogja, hogy bajban vagy és segíteni fog.
Ne mászkáljatok késő este egyedül, semmiképpen se, és tudjátok, hogyha ilyen történik veletek, akkor az nem a ti hibátok.
Legyetek óvatosak! <3

◾◾◾

Bocsánat, hogy ennyit írok ide, de ehhez a részhez ez muszáj. Láttam ma egy posztot Facebookon, ami a következőről szólt.

"Ha a barátnődet /feleségedet megerőszakolná három férfi, akkor vele maradnál, megértve, hogy nem az ő hibája ez az egész, vagy szakítanál vele?"

És a screeneken az összes férfi azt mondta, hogy szakítana a barátnőjével. Valaki elmondta őt minden ringyónak, valaki azt mondta, hogy az ő hibája. De ez nem így van. Az ilyen férfi szerintem nem érdemel barátnőt. Én rettentően felhúztam magam ezen. Öltözzön akárhogy egy lány, viselkedjen akárhogyan, SENKI se érdemli meg, hogy egy ilyen traumán menjen keresztül. Senki. Aki pedig a lányt hibáztatja, és szakít vele (fiúkra gondolok itt nyilván) az egy nagy rohadék, már bocsánat.
Egyáltalán, hogy lehet ilyenkor a lányt hibáztatni és szakítani vele, ahelyett, hogy vele lennél, és segítenél neki átvészelni ezt a traumát? Komolyan felcsesz ez az egész.
Nektek mi a véleményetek erről?

◾◾◾


Chuuya (férjem)

Késő este volt, amikor végeztél az egyetemen, és barátodhoz tartottál, hogy végre láthasd őt

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Késő este volt, amikor végeztél az egyetemen, és barátodhoz tartottál, hogy végre láthasd őt. Másfél hete nem tudtatok találkozni, mivel ő dolgozott, te pedig az egyetemen voltál, vagy tanultál. Éppen ezért döntöttél úgy, hogy egy rövidebb úton mész el Chuuyahoz, hogy előbb láthasd. Egy kivilágítatlan utcán igyekeztél minél sietősebben áthaladni, azonban az utca egyik részén megláttál egy ismeretlen alakot, és próbáltál minél előbb elhaladni előtte, ő azonban ezt meggátolta. Ahogy elléptél előtte, ő elkapta a karodat, és megszorította.

Anime Preferences  |Befejezett|Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon