"Aku x ckp yg aku akan kawin dgn kau.. Aku ckp... Aku nk kau mengandungkn anak aku.. Sbb aku perlukan anak.." daniel mendekatkan mukanya dgn muka sinb..
"Mwo!!.. Gila!! Kau lelaki gila yg pernah aku temui!!. " sinb nk berjaln pergi..
Namun daniel menarik tangn sinb hingga badan sinb melekat dibadan daniel.. Sinb memukul dan menolak badan daniel.. Namun daniel memeluk pingang sinb dan menatap bibir sinb yg mengodanya..
"Lepasla!! Gila!! Lepaskn!!" sinb menjerit..
Daniel terus mencium bibir sinb kasar.. Sinb mengeleng2kn kepalanya supaya daniel x dpat menciumnya.. Daniel yg geram dgn sinb menjatuhkn badan sinb keatas katil.. Lalu daniel menindih dan memegang kedua pipi sinb.. Daniel mencium dan mengigit sudut bibir sinb sehingga bibir sinb sedikit berdarah..
Daniel mengepit kaki sinb supaya x bergerak begitu jugk tangan sinb yg dipegang dgn satu tangannya keatas kepala sinb..
Sinb yg merasa sakit dibibirnya dgn kelakuan ganas daniel. Sinb menangis.. Airmatanya jatuh.. Daniel x peduli sedikit pon terhadap sinb.. Daniel meneruskan tugasnya.. Hinggalah daniel mencapai apa yg ditujunya lalu melepaskan benihnya yg banyak kedalam rahim sinb..
Sinb yg x mahu mengandung anak daniel.. Terus bangun nk pergi ke bilik mandi.. Namun daniel lagi cepat memegang tangan kecil sinb lalu menariknya.. Sinb jatuh kedlm pelukkan daniel..
Sinb meronta minta dilepaskan.. Namun daniel berbisik kpda sinb..
"Jgn buat hal yg aku x ingini.. Jika kau mahu hidup lagi didunia ini.." daniel
Sinb berhenti meronta..
"Mmg aku dah x mahu hidup didunia yg kejam ini lagi!" sinb smbil menangis..
Daniel mendengarkan tangisan sinb.. Lalu membalikkan badan sinb.. Lalu daniel menatap wajah sinb yg sedang menangis. Timbul rasa simpati pada sinb.
Daniel mengelus rambut sinb. Dan menenangkan sinb..
"Sudahla.. Kalau kau ikut ckp aku.. Kau akan selamat aku janji dkt kau.. " daniel smbil menarik sinb kepelukkannya
Sinb hnya menangis.. Begitu jugk dgn hatinya.. Hingga akhirnya sinb tertidur dipelukkan daniel.. Daniel yg belum tertidur memerhati wajah sinb dan tersenyum.. Daniel menolak rambut sinb kebelakng dan mengelus rambut sinb..
'Kau cantik sebenarnya.. Knp hidup kau mcm tu.. Knp kau kerja di kelab malam.. Knp kau hutang dgn bangsat2 tu.. Apa yg terjadi dgn kehidupan kau.' daniel smbil memerhati wajah sinb..
'Aku nk tahu semua tentang kau.. Tapi knp aku nk tahu sgt.. Biarlah.. Aku hanya perlukan dia untuk mengandung anak aku saja.. Selebihnya itu urusan dia bukan urusan aku..' daniel mengeleng2kn kpalanya..
Daniel pon melelapkan matanya lalu tertidur..
Keesokkan paginya.. Daniel bangun dan melihat sinb tiada disebelahnya.. Daniel bangun dan mencri sinb diseluruh bilik hotel itu.. Namun x menjumpai.. Daniel bersihkn badan lalu bersiap dn pergi dri hotel itu..
Selesai kerja di syarikat daniel memanggil beberapa orng untuk mencri tahu tntng sinb dan keberadaan sinb..
Daniel balik kerumah dismbut oleh yerin.. Yerin menanyakn daniel dimana semalam..
"Daniel.. Semalam awak dimana?? Knp x blik rumah?? " yerin lembut dan manja..
"Maaf syg.. Semlam saya ada kerja yg banyak sgt smpai tertidur di syarikat. " daniel
"Mesti awak penatkan.. Sini saya urutkn.. " yerin lalu mengurut bahu daniel..
"Yerin kalau nnty kita ambil anak angkat awak x apa2 ka?? " daniel
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanfictionSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~