Hwang Sinb- seorang modal yg cantik dan sexy. Kaya sdg dlam bahaya rmai musuh cari sinb.
Jeon jungkook- bercita jdi polis.. Tapi jdi bodyguard.. Pewaris perusahaan jeon grup..
_______________________________________
Pertengkaran kecil berlaku di rumah kluarga jeon.. Tuan jeon mmberitahu niat tuan jeon sebenarnya..
"What!! Apa nie papa?? "
"Jungkook kali nie saja appa minta bantuan kamu" tuan jeon siwon
"Papa tahu kan jungkook nk jadi polis bukn bodyguard.. " jungkook
"Papa tahu impian kamu.. Tapi papa mohon sgt.. " siwon..
"Pa.. Jungkook x nak" jungkook bantah
"Kamu x kasihan ke kat tuan hwang heechul tu.. Dia memohon kat papa minta kamu jagakn putrinya.. Sinb tu model yg terkenal.. Kamu hanya jadi Driver dan bodyguard sinb saja.. Lepas keadaan dah okay.. Kamu boleh kembali uruskan syarikat papa"
Siwon"X nk.. Knp x suruh noona uruskan syarikat papa.. Jungkook nk kejar cita2 jungkook.. "
"Noona kamu nnty dh nk kawin.. So kamu la urusan.. " siwon..
"Pa.. Jungkook nk jadi orang biasa saja.. Jungkook x nk jadi ceo muda2" jungkook..
"Kamu nk jdi org biasa okay la tu.. Kamu jadi driver dan bodyguard sinb.. Nnty papa suruh heechul tngok2 kan kamu" siwon..
"Tapi.. Pa... Ada syarat" jungkook
"Apa dia? " siwon yg dh buat speaker..
"Sinb x boleh tahu identiti jungkook Anggap ja jungkook dri keluarga miskin" jungkook
Siwon pon terus menelfon jungkook masuk..
Ya..! Mmg jungkook dipaksa oleh papanya untuk jdi driver dan bodyguard kenpa seorang yeoja yg dia x kenali.. Keahlian jungkook dlm bidang seni pertahankan diri dan pistol dan senjata tajam itu.. Membuatkan hwang heechul appa knp hwanv sinb mahu jungkook yg menjaga putrinya. Dia merasa kalau jungkook adalah org yg tepat.
~~~~~~~~~~~~
Keesokkan hari keluarga jeon dan keluarga hwang bertemu.. Tanpa sinb hanya jungkook dan kluarga saja.
"Heechul.. Lama x bertemu... Apa kabar kau..? " siwon..
"Aku baik kau siwon.. Apa kabar..?" Heechul memeluk kawan lamanya itu..
"Yuri eonnie apa kabar? "
"Baik.. Kamu jess apa kabar.. Mana sinb?? " yuri..
"Ohw dia otw balik dri Melbourne.." Jessica
"Hah.. Nie kenalkan jungkook bodyguard sinb.. Kook nie omma jessica" yuri..
'Nie dh knp omma2 bagai nie..' Jungkook dlm hati dia menyambut tangan jessica.. Dan x lupa heechul.. Jungkook jugk bersalaman..
Mereka pon order makanan dan smbil berbual kosong.. Jungkook sendrian menatap fonnya.. Dia berharap ada kes yg dia harus selesaikn supaya dia x bertemu dgn gadis misteri ini.. Tapi hampa.. Tiada langsung panggilan kecemasan untuknya.. Mungkin masih baru.. So mereka x bagi jungkook untuk bekerja lagi..
Sememangnya jungkook masih belum rasmi jadi polis.. Tapi dia dh banyak bantu polis sbgai polis bantuan.. Tapi alhasil belum mendapatkan apa2..
"Hah.. Jungkook.. Kamu start kerja ari ni ya? " heechul
"Mwo.. Tap.... " jungkook belum habis.. Siwon ckp
"Ye.. Dia mula ari nie.. So nnty dia ikut kau balik la.. Baju2 dia nnty aku hntar.. " siwon
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanfictionSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~