"Knp? " jungkook
"Mcm nie.. Tadi dpt call dan mereka bagitau yg sinb ada di kelab malam zipper... Mereka kata sinb tgh mabuk skrang.. " pembantu min
"Mcm mna mereka boleh call sini.. " jungkook risau kalau kena game..
"Mereka kata sinb minta tolong mereka call telefon rumah sbb handphone sinb mati dri tadi.. Yg sinb tahu hanya no tel rumah.. Itu yg mereka ckp.. " pembantu min..
"Okay baik.." jungkook terus pergi..
_______________________________________
Sampai disana jungkook terus masuk kedlam lalu mencari sinb.. Dia sempat menanyakan kepada pelayan... Namun pelayan itu tidak tahu..
Tiba2 dia melihat sekumpulan yeoja mengelilingi seseorang lalu dia pergi ke sana.. Dan betul yg sdng pengsan itu ialah sinb.. Tapi matanya tertumpu pada seseorang yg lebih jungkook kenal.. Iaitu jung yein..
Jungkook berbelah bagi.. Dia kena lindungi sinb tapi kekasihnya ada dihadapannya saat ini.. Jungkook menyerah dgn hatinya lalu pergi ke sinb lalu mengangkat sinb bridal style.. Yein yg melihat terus airmatanya mengalir dipipi.. Saat jungkook jalan didpan yein.. Jungkook melihat airmata yein...
Tapi x lama selepas itu.. Datg seorang namja merangkul badan yein lalu mencium pipi yein.. Yein ketakutan takut kalau rahsianya terbongkar..
"Syg.. Buat apa kat sini.. Jom la oppa tunggu dri tadi tau.. Kata nk gi toilet tapi lama sgt.. " nmja yg dikenal sbgai jackson...
"Awak buat apa kat sini?? " yein melihat mata jungkook yg betul2 tajam memandangnya..
Lalu yein menarik tangan jackson pergi dri situ.. Jungkook yg nk kepastian dri yein.. Tapi sinb yg diangkatnya itu merasa beban lalu dia meletakkan kembali sinb.. Tanpa mengiraukan sinb.. Kerana yeoja yg tadi sudah pun hilang..
Jungkook mengejar yein dan jackson.. Yein tidak menyedari itu..
"Awk.. Kan saya dh ckp tunggu saya.. Knp awak jlan2 nie. " yein mengoda..
"Syg la.. Lama sgt.. Oppa dh la x tahan.. Rindu tau dh lama kita x jumpa.. Bersama.. Tmbah2 lagi syg skrang dgn si jungkook tu.. Oppa cemburu tau.. " jackson..
"Knp oppa nk cemburu.. " yein melihat2 kot2 la jungkook mengikutinya..
"Hati yein cuma untuk oppa saja.. Jungkook tu umpama bank untuk yein.. Kalau jungkook bagi duit kat yein yg senang siapa.. Oppa jugk.. " yein lalu mencium bibir jackson membalasnya mereka bercium dgn rakus skali..
Jungkook yg melihat aksi yein dan jackson.. Terus marah lalu dia pergi ke arah yein dan jackson lalu menumbuk muka jackson..
"Yah.. Sudah la.. Jungkook!! Jackson." yein..
"Kita putus!! Jgn nmpkkan lagi muka kau tu dpn aku!! " jungkook marah
"Oppa nie salah faham.. " yein memegang lengan jungkook..
Saat jungkook nk menjawab.. Tiba ada org berlarian seperti terjadi sesuatu.. Jungkook baru teringat akan sinb yg sendrian..
Jungkook lepaskan pegangan yein terus berlari menghampiri rombolan sekumpulan namja.. Jungkook melihat nmja2 itu mendekati sinb.. Sinb yg sedar jadi ketakutan.. Jungkook terus menolak2 org2 yg menghalang pandangan.
Lalu pergi ke arah namja itu dan menendang mereka dan berlawan dgn 5 orang namja sekali gus..
Beberapa minit bertarung tinggal satu orng lain untuk jungkook tumpaskan.. Namja itu mengeluarkan pisau lalu mengacuh ke arah jungkook.. Sinb yg melihat.. Mengambil botol kaca itu lalu memukul namja dihadapannya itu..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanfictionSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~