Kini dh 2 bulan sinb x balik kerumah.. Sehun tetap menanti kepulangan sinb.. Kini sehun pulk yg mencri sinb merata tempat.. Sehun dh pon putuskn hubungan dgn nayeon.. Sekarang baru sehun sedar dia mencintai sinb bukan nayeon..
Sejak kejadian itu.. Sinb x lagi bekerja.. Hyunjin mencri keberadaan sinb. Hingga akhirnya dia menemukan dimana sinb.. Hyunjin mengajak sinb untuk kembali kekeluarganya.. Namun sinb masih mencintai sehun.. Kawan2 sinb jugk menyuruh sinb bercerai saja dgn sehun..
Sinb x tahu nk buat keputusan..Suho hari2 akan menemui sinb dan menceriakan sinb.. Suho jugk selalu membawa sinb jalan2.. Sinb jugk dh anggap suho mcm oppanya sendiri.. Begitu jugk dgn suho yg menganggap sinb sebagai adiknya.. Suho menaruh perasaan terhadap chorong..
Sedangkn xiumin ada hati kepada eunha.. Kai pulak menyukai naeun sedangkan d.o ada hati dkt umji..
Sehun masih menunggu kepulangan sinb.. Namun sinb x ada tanda2 untuk kembali.. Omma appa sinb dh tahu soal ini.. Mereka mendesak sinb untuk bercerai namun sinb hanya mengabaikan mereka.. Jujur sinb masih syg dan cintakan sehun.. Sikap sehun yg lemah lembut dan penyayang membuatkan sinb luluh dgn sehun.. Namun apa yg terjadi skrang sinb masih x boleh terima.. Perasaan kecewa terhadap sehun sgt mendalam..
Sinb terluka kerana sehun x ada perasaan terhadapnya.. Sinb x hairan soal sehun seorang anak yg kaya raya.. Sinb hanya terkilan sehun memprmainkn cintanya..
Sekian lama didesak oleh keluarganya begitu jugk dgn kluarga sehun yg menyuruh sehun melepaskan sinb kerana telah menyakiti orng yg x bersalah.. Dan terlalu lama meninggalkan sehun.. Sinb mengambil keputusan untuk berpisah dgn sehun.. Sehun pon menyetujui keputusan sinb..
Mereka x seperti dulu.. Lebih banyak di bilik masing tinggal berasingan.. Sehun dh pon kembali kerumah kluarganya begitu jugk dgn sinb..
Kini dh seminggu perceraian sinb dan sehun.. Kluarga sinb menerima lamaran dri kluarga misteri.. Omma appa sinb menerima kerana dapt tahu kalau kluarga misteri ini sgt kaya.. Hantaran yg ditawarkan sebuah rumah, sebiji kereta bmw, dan emas.. Omma appa sinb rambang mata.. Mereka yakin sinb akan hidup senang selepas berkahwin dgn kluarga misteri ini..
Sinb memberontak x mahu berkahwin kerana dia sendiri masih mencintai sehun dan berharap sehun akan kembali kepadanya.. Namun sehun melepaskannya.. Membuatkan sinb bertambah kecewa.. Sinb meminta masa kpda omma appanya.. Mereka membenarkan sinb..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
Fiksi PenggemarSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~