"Bukan aku yg rebut!.. Tapi mmg iu menyukai aku.. Dan besar kemungkinan sinb jugk akan menyukai aku.. " jongsuk yakin.
Jungkook hilang kata2.. Jongsuk dh pon pergi dri perusahaan.. Jungkook melakukan kerja dgn hati x tenteram.. Memikirkan sinb yg berjaya menarik hatinya dgn pesona sinb.
Habis kerja.. Jungkook dgn hati yg x tenteram dan fikiran serabut pergi ke kelab malam milik mingyu...
Jungkook minum hingga mabuk.. Ada seorang yeoja dtg menghampiri dan mengoda jungkook.. Jungkook x melayan.. Yeoja itu pon pergi.. Melihat keadaan jungkook yg bergitu.. Mingyu mengambil fonnya lalu menelfon no apartement jungkook..
Sinb yg sedang menunggu jungkook balik.. dimeja makan.. Mendngar ada panggilan. Lalu sinb segera mendaptknnya..
Hello
Hello.. Sinb ini aku mingyu kawan jungkook yg aritu.. Aku nk bagitau kalau jungkook mabuk teruk.. Kau boleh dtg kelab untuk bantu jungkook?
Kau x bohong?? Aku x mahu. Aku takut kalau kau bohong aku..
Mingyu tahu kalau sinb berada diapartement jungkook dan org yg menjaga sinb.. Kerana jungkook selalu bercerita kepadanya..
X.. Mcm mna nk bgi kau percaya..kau dtg dgn bodygruad yg menjaga kau dirumah jungkook. Aku xkn bohong kau.. Percaya..
Baik la.. Aku akn segera
Sinb pon menutup telfon rumah jungkook lalu bersiap.. Sinb x dak baju.. So dia memakai saja baju yg ada..
Sinb pon pergi ke kelab mingyu.. Smpai disana sinb hanya memegang baju woojin dan jimin.. Mereka melindungi sinb dri orng2 yg sdang menari dan mabuk itu..
Tiba didpn jungkook yg membiarkan ada seorang yeoja seksi mengodanya.. Hati sinb sakit melihat keadaan itu.. Niat sinb nk pergi.. Tapi woojin memegang tangan sinb..
Jimin menghalau yeoja yg mengoda jungkook.. Jungkook dh x sedarkan diri.. Jimin dan woojin mendapatkan jungkook lalu membawa jungkook balik..
Didalm kereta.. Kepala jungkook dibiarkan dipeha sinb.. Sinb membelai rambut jungkook..
'Mcm mna aku nk buang perasaan aku jungkook.. Kalau kau selalu dkt dgn aku..' sinb dlm hati..
"Iu.. Jgn tinggalkan aku.. Aku cintakan kau.. Aku x nk kehilangan kau.. Iu.. Sinb.. Knp?? Kau buat aku mcm nie.??" jungkook meracau..
Airmata sinb turun mendngar apa yg jungkook katakan.. Sinb merasa jungkook x kn pernah sukakannya..
'Arh!!. X boleh.. Aku harus balas cinta jongsuk.. Dan buang perasaan aku dkt jungkook.. Dia hanya mencintai iu seorang saja.'
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanfictionSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~