gadis misterius ♥

63 3 0
                                    

Hwang sinb- misterius, sombong, monters yg ditakuti disekolah tingkatan 4..

Kim jongin(kai) -bad boy.. Kaya, misterius.. Digilai ramai wanita di sekolah... Tingkatan 5, dare dgn exo untuk dptkan sinb.

_______________________________________

Pagi ini sekolah high school daegun riuh rendah dgn kehadiran sang idola bernama EXO... Yg diwakili.. Suho, baekhyun, sehun, chanyeol, kai, d.o, xiumin, lay, luhan, kris, tao, dan chen..

Mereka 12 orng digilai ramai disekolah.. Yg paling mereka minati ialah kai.. Kerana kai selalu tampil lebih sexy bagi semua yeoja disekolah mereka...

Seperti biasa mereka akan duduk dirooftop dulu sebelum masuk kelas.. Sambil melihat orang2 yg baru masuk ke sekolah.. Untuk dijadi sasaran mereka..

Tiba2 mata kai terpaut pada seorang yeoja.. Yeoja itu awalnya menyelitkan rambutnya dibelkang telinga smbil earphone ditelinga.. Masuk saja pintu gerbang sekolah di kembali menarik rambutnya kedpan untuk menutup mukanya...

Kai sedikit hairan dgn sikit yeoja itu.. Kai melihat sepanjang perjalnan yeoja itu ramai memerhatikannya dan berbisik2.. Dia x menghiraukan tetap jalan dgn buku ditangan dan earphone ditelinga..

Sehun, kris dan d.o melihat kai yg sdgn memerhati yeoja itu..

"Aku dgr nma dia sinb.. Gadis misterius.. Gadis tu terlampau tertutup..identiti dia pon saem2 kat sini x tahu.. Dia berasal dri mana pon org x tahu.. Pernah sekali gadis itu mengemparkan sekolah dgn rekod cemerlangnya dalam akedemi dan ujian.. Ramai kata dia nie pakai ilmu hitam.. Gadis nie selalunya tidur sja dikelas.. Tapi boleh jawab soalan dgn mudah dan cepat.. Dia jugk pernah mengemparkan sekolah dgn kes pembunuhan.. Sejak itu gadis itu dipanggil 'monster'.." sehun..

Exo menganggukkan kpala..

"Knp aku x tau??" kai..

"Sbb kau kan x pernah pduli dgn sekeliling kau.. Lain la kami nie.. Membawang.. " luhan

"Dia x dak kawan??" kai semkin memarik..

"X da.. Sejak dia masuk sekolah nie lagi.. Lagipun dia jugk boleh dikatakan baru.. Akhir taun lepas baru dia masuk.. Awal tahun nie digemparkan dgn kes pembunuhan yg dia lakukan." suho

"Mmg dia ka yg buat.." tao..

"Entahla.. Kami pon cuma dgr2 dan membawang.." baekhyun.

Kai kembali melihat yeoja itu sedang duduk ditaman sekolah.. Yeoja itu kembali menyelak rambutnya yg ditiup angin..

'Cantik' kai tersenyum miring...

"Gadis itu jugk x pernah bercakp.. Bila saem suruh bentangkan pendapt dikelas dia hanya menulis.. Saem pernah paksa dia brcakap.. Tapi malah dia menumbuh papan putih lalu keluar dri kelas.. Gadis tu keras kepala.. Dia jugk tidak pernah memandang sesiapa pon.." d.o

"Pernah sekali tu.. Ada pembuli yg terkenal disekolah ini iaitu got7... Pernah cuba buli dia.. Dgn mengekat dia dilaluan menuju ke kantin.. Ehh.. Malah mereka yg takut dgn gadis itu.. Bila ditanya.. Meraka hnya jawab 'jgn coba2 mendekati gadis itu'.. Misterius.. Yg digelar gadis itu.. Kdang orang yg terlampau geram dgn gadis itu memanggilnya monster" kris.

"Namanya saja aku tahu dri budak kelasnya yg comey itu brnma yerin.." sehun..

"Tapi yerin x pernah bisa dekat atau ajak berkawan dgn gadis itu.. Gadis itu sgt x peduli kan org sekitarnya.." chanyeol..

Setelah sekian lama ckp pasal sinb.. Akhirnya chen mendapat idea..

"Mcm mna kalau kita 'dare'.. Kalau kau berjaya mendapatkan hatinya.. Dan buat dia berubah 360 darjah.. Kita bertarung" chen..

♥Sinb Story♥Where stories live. Discover now