Hari dah pun malam.. Seorang namja tengah bercakap serius dgn sehun.. Tiba2 sinb jalan dihadapannya.. Dan pergi ke arah sehun lalu berbisik ke arah sehun..
"Oppa.. Mlm nie sinb nk balik awal boleh.. X sedap badan la.. Esok sinb keja lebih boleh?? " sinb..
"Emm.. Boleh la.. Pergi la.. Nnty org nmpk kau.. Dh x boleh balik.. Dh tgh hot skrang.. " sehun..
"Okay oppa.. Tq.. " sinb berjalan kembali.. Sinb sempat melihat namja yg sdg bercakp dgn sehun tadi..
Namja itu memerhati sinb smpai x lepas.. Sinb melangkah pergi.. Mata dia jugk mengikut ke mana sinb pergi..
"Woi..!! Sudah2 la tngok tu.." sehun.
"Sapa nk pompuan tu??" namja itu..
"Sinb.. Knp?? " sehun meneguk bir
"Aku nk dia malam nie.. "Namja
"Woo.. Biar betul seorang jeon jungkook nk kat seorang pompuan.. Selalu pompuan yg nk kat kau.. Hahahaha" sehun ketawa terbahak2..
Mana tidaknya.. pakaian sinb menarik minatnya..
"Aku ckp betul nie! " jungkook
Sehun yg tadi ketawa tiba2.. Dia tau kalau jungkook pandai minum.. Dan mungkin sinb akan kalah dan akan memuaskan nafsu jantan jungkook..
Sehun x bodoh.. Dia mncri brbagai alasan supaya jungkook minta yg lain."Kau cri yg lain la.." sehun
"Knp plk..?" Jungkook sinis bkn dia xkn kawanya itu..
"Bukan.. Sinb nie.. Stok mahal jung... Aku bagi dkt org yg berani bayar mahal... Lagipun mlm nie dia x kerja.. Emm.. Aku bagi yg lain yer.. Yg nie kau pasti puas.. Sat.. " sehun memanggil irene..
Irene dtg.. Jungkook melihat lalu geleng kepala.. Dia mahukan sinb..
"Aku x kira aku nk pompuan tu.. Kau kata kau bagi sapa yg berani bayar mahal kan... Aku snggup bayar 10 kali lipat..." jungkook..
"Sory jungkook.. Serius nie mmg aku x boleh bagi.." sehun..
"Habis yg dpan nie kau boleh bagi la.. Kalau dia jatuh dlm persona aku.. Kau yg meleleh air liur x dptkan dia" jungkook smbil menujuk ke arah irena..
"X jugk la.. Tapi... " sehun.
"Apa yg susah sgt.." jungkook
"Emm.. Sebenarnya.. Sinb lain dri yg lain.. Aku dgn irene slama nie jaga dia.. Dia x macam pompuan lain... Aku saja belum sentuh dia.. So mmg aku x boleh bagi kat kau.. Sbb.... " sehun..
"Sbb dia masih dara.. Dan kau x sentuh dia lagi.. So kau x boleh bagi la.. Mcm mna kau kerja kan dia.. Setahu aku semua pompuan dlm kelab malam nir semua kau dh tebuk.. " jungkook
Irene dh masuk dan melayani pelanggan lain
"Sinb ada kisah yg menyedihkan.. Sinb dtg sini sbb bapak dia jual kat aku.. Aku beli dia dgn harga mahal.. Sbb aku tahu dia masih dara.. Dn masih muda.." sehun
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanfictionSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~