rumah 3R

17 1 0
                                    

Kini selesai siap.  Merek pon pergi kehospital..  Disebabkan kereta jackson dinaiki momo,  umji dan suga..  Kerta eunwoo dinaiki oleh tyuzu dan barng yg banyak.. 

Jadi tinggal sinb dgn jungkook..  Dlam kereta hening tiada yg bercakp..  Smpaila dihospital.. 3 jam mereka menunggu jimin didalam.. 

Tiba akhirnya bunyi bayi menangis..  Yerin pon turut menangis..  Kerana selama ini dia yg merawat eunha..  Mereka pon berpelukkan..  Mereka dibenarkan masuk..  Jimin mendukung anaknya lalu diberikan kepada yerin dulu... Sbb yerin yg tolong rawat eunha..

"Nama apa bro?? " taehyung yg dkt dgn yerin.. 

"Emmm..  Park minwoo" jimin.. 

Eunha tersenyum manis..  Jimin duduk dibirai katil eunha lalu mencium dahi eunha.. 

"Gomawo... Sbb melahirkan anak aku dgn selamat... Dan kau jugk selamat.... Aku janji..  Aku akan ada untuk kau eunha.. Susah senang aku nk bersama dgn kau.. " jimin...

Mereka pon kembali ke kehidupan asal mereka..  Kini sinb dan rose belajr bersungguh2..

Sedang sinb dan rose berjalan tiba2 dtg daniel dan eunwoo...

"Sinb aku nk pinjam rose boleh??" daniel terus menarik tangan rose...

"Emm..  Tau la dh official.." sinb

"Kau tahu sinb.?" rose

"Besar mana kolej nie..  Smpai aku x thu... Mesti la thu.. " sinb.. 

"Jdi boleh kan? " daniel..

"Emm.. Boleh" sinb.. 

"Hbis aku... ?" eunwoo.. 

"Mana aku tau" sinb nk pergi tapi eunwoo menahan. 

"Sinb.. " pnggil eunwoo.. 

"Apa kau jgn ckp kau nk curang dgn tyuzu" sinb..

"Ish kau nie aku nk ckp benda lain la..  Ini pasai jungkook" eunwo

"Emm.  Aku thu dh pasai video tu bkn dia yg sebarkan" sinb.. 

"Itu aku pon tahu..  Si pendek bagitau kau..  Dh aku ckp jgn bagitau..  Tpi bagitau jugk" eunwoo

"Knp kau x bgi dia bagitau" sinb

"Sbb aku nk jungkook yg bagitau kau.. Tapi x dak tanda2 yg dia nk jelaskan kat kau pon.. So aku nk bagitau la nie" eunwoo. 

"Emm. Bgitau apa?? " sinb...

"Seblum tu kau jgn marah ye" eunwoo. 

Sinb mengangguk

"Pasal tempat,  model.. Dan hiasan dekt fashion show tu... Sebenarnya bukn idea dan cdangn aku..  Itu semua dri jungkook.. Tapi... Bukan aku yg saja nk jual nama aku..  Tapi jungkook yg suruh sbb dia tau kau pasti xkn terima apapun bantu dri dia.. Sbb tu dia minta tolong aku dgn daniel" eunwoo...

"Okay la sinb..  Aku pon dh hbis.. Kau fikir2 kan la ye.. Aku nk call tyuzu dulu rindu" eunwoo.. 

Sinb masih memikir2

'Knp kau buat semua nie.. Kalau kau x slah knp kau x bagitau semua hal sebnar...  Dh la aku pukul dia.. Tah sakit ka x??  Tmpar plk..  Aishhh...  Mcm mna nk pergi jumpa dia nie' sinb...

Tapi sinb tetap melangkah pergi ke rooftop tempat lepak jungkook..  Sinb melihat jungkook duduk betul2 diatap bumbung. Kolej... Sinb mengambil tempat disebelah jungkook walaupun pakaiannya x kena...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
♥Sinb Story♥Where stories live. Discover now