silam

5 1 0
                                    

Jung hoseok- seorang penari hebat dan terkenal.. Mempunyai kisah silam yg x dapt dilupakan smpai skrang.. Tidak menyukai yeoja lebih bnyk berdiam diri.. Smart, hensem, mempunyai aset sendiri dgn kerja kerasnya..

Shin ryujin-seorang training yg akn dibimbing oleh jhope.. Menyukai jhope dlm diam.. Ada ciri2 dan kelakuan omma jhope terhadp dirinya.. Cantik, paras rupa yg ketat membuatkn ramai namja tergila2kn nya.. Dancer yg bagus dan berkualiti..

Kwon hoshi- seorang pengajar sama seperti jhope.. Kawan baik jhope.. Menyukai ryujin namun lebih dekat dgn sinb.. Seorang yg banyak buat jhope trtawa dan selalu mengusik sinb, hensem, kaya raya, dan romantik.. tahu kisah silam jhope..

Hwang sinb- seorang training yg baru lebih banyak diam dikelas.. berkawan baik dgn ryujin.. menyukai hoshi dlm diam.. cantik,seorang yg berdikari.. dibuang oleh keluarga sendiri.. hidup sebatang kara..

______________________________________________________________________________

disatu ruang ada dua orng namja sedang berlatih menari dgn bersungguh2..hingga la mereka penat lalu mereka berehat sebntar di sofa yg ada didlam bilik training itu.. tiba2 pintu bilik dibuka dan terpampang dua orng gadis cantik..mereka pon mengenalkan diri mereka kepada kedua namja itu

"anyeonghaesayo shin ryujin imnida.. panggil saya ryujin" ryujin dgn muka ketatnya

"anyeong..hwang sinb imnida panggil sinb" sinb lalu menuduk hormat..

jhope dan hoshi turut tunduk hormat.. orng yg membawa sinb dan ryujin pon memberitahu kpd jhope dan hoshi tntng sinb dan ryujin

"so mulai sekarang berlatih secara berpasangan.. jhope kamu dgn ryujin sbb gaya tarian kmu berdua sama.. dan kamu hoshi kamu akan bersama dgn sinb.." 

Makin hari makin dekat tapi x la sedekat yg kita sangkakan.Jhope mmg dekat tapi sedikit perasaan dkt ryujin atau sinb pon tiada.. melainkan hoshi yg dlm diam perhatikan ryujin.. kadang hoshi mengunakan sinb untuk dekat dn ryujin.. walaupun awal perkenalan mereka ryujin x melayan langsung hoshi.. melainkan hanya fokus dgn tariannya dgn jhope saja.. 

ryujin awalnya sedikit susah untuk dkt dan jhope.. kerana jhope hnya mengajarnya dan tanpa memandangnya dan x fokus kpda ryujin.. ryujin x ambik rumit soal jhope.. sinb pulak selepas saja habis kelas tariannya dia terus balik dn pergi ke cafe milik suga.. suga ialah org yg bawa sinb ke kota seoul.. sinb dulunya hanya tinggal dikampung bersama datuknya.. kerana datuknnya meninggal dan amanahkan sinb kepada suga.. kerana itu sinb tinggal bersama suga.. suga walaupun mukanya sedikit begis.. namun hatinya baik.. dia menyayangi sinb dlm diam.. 

mereka bertiga x tahu kalau sinb kerja dicafe suga.. kadang mereka mengajak sinb untuk keluar jalan2.. namun sinb x mahu dan katanya dia ada hal keluarga.. padahal dia sendiri tiada kelurga.. hnya suga sja keluarganya saat ini.. 

ryujin balik saja dri kelas dance..pasti akan melepak dgn kawannya dan kadang dia akan keluar bersama jhope dan hoshi.. ryujin ialah seorg gadis yg kaya raya dan suka berfoya2.. ryujin dan sinb ialah orng yg sgt berbeda kehidupan mereka.. 

pernah sekali awal perkenalan antara ryujin dan sinb.. tidak berapa baik.. kerna baginya sinb seorng budak yg sekma dgn pkai kacamata besar dan tiada pengetahuan dlm dance langsung.. hoshi pon kadang geram dgn sinb kerana sinb x tahu asas dance langsung tapi masuk dlm kelas dance.. mmg ini semua kerana suga yg memintanya.. jujur sinb x mahu.. tapi suga yakin kalau sinb kena keluar dri kehidupannya yg gelap.. 

waktu habis kels sinb terus keluar dgn cepat2 dan terlanggar ryujin dan jhope.. jhope sempat memegang lengan sinb.. namun sinb meminta maaf.. tapi ryujin memarahi.. jhope membela sinb.. lalu sinb terus pergi begitu saja.. iya kerana dia dah terlambat untuk ke tempat kerjanya..

♥Sinb Story♥Where stories live. Discover now