bodyguard cinta♥

29 3 0
                                    

Saat sinb mengangkat begnya..  Tiba2 tangan kembali berdarah..  Jungkook yg perhati sinb perasan tangan sinb..  Lalu jungkook bergerak menarik tangan sinb.. 

Sinb yg nmpk tngannya kembali berdarah dan jungkook tahu... Dia kembali menarik tngnnya dri dipegang jungkook.. Sinb masih bergelut dgn begnya..  Tinggal lagi satu sja beg..  Saat sinb nk capai tangan kekar jungkook capai dulu dan mengambil..  Jungkook membantu sinb..  Dalam masa yg sama sinb x sengaja melihat muka jungkook yg betul2 dkt dgnnya.. 

Sinb hilang kawalan..  Dia mengerdip2 kan matanya..  Dan mengeleng jungkook yg melihat meniup muka sinb.. 

Sinb menghembuskan nafas..  Lalu menarik begnya di tangan jungkook lalu bwak masuk sendiri dgn susah payah..  Jungkook yg melihat tngn sinb makin teruk..  Dia terus mengambil dan membawa masuk...  Semuanya ke dlm bilik sinb.. 

"Dah pergi mana..  Lepaih tu luka kau kena rawat balik..  " jungkook

Sinb memutarkan bola matanya..  Lalu mencapai tuala..  Dan mandi.. 

Beberapa minit kemudian jungkook masuk dgn airsuam..  Untuk bersih kan luka sinb dan kotak ubat..  Jungkook x mendengar bunyi air.. Jungkook duduk dibirai katil.. 

Tiba2 pintu bilik air terbuka.. Jungkook menelan air liur melihat sinb hanya berkemban..  Tualanya hnya menutup dada hingga atas lututnya menampakkn pehanya..  Sinb mengeringkan rambut..  Itu makin sexy dimata jungkook.. 

Sinb x perasan jungkook ada di biliknya.. Saat sinb menghmpiri katil..  Dan menolak rambut nya kebelakang baru dia nmpak jungkook yg sdg melihatnya..  Sinb terus mrnjerit... 

Jungkook mendekati sinb lalu menutup mulut sinb.. 

"Yah..  Kalau kau jerit nnty apa kata orng kat bawah..  Diam" jungkook

"Emm..  Emm..  Emm" sinb ckp tpi mulutnya masih ditekup.. 

Jungkook melepaskn..  Tapi tangan jungkook masih lalu memeluk pinggang sinb..

"Kau tu..  Buat apa kat bilik aku..  Mengitip... Atau kau ada niat yg tertentu nie.... Lepas la.. " sinb

"Woi..  Kau ingat aku tergoda ka..  Tngok kau mcm nie..  Kau bogel pon blum tentu aku bernafsu..  " jungkook padahal dh merasakan sengsasi.. 

"Dah la pergi keluar..  Kalau kau x bernafsu dgn aku.. Dh pergi.." sinb.. 

Jungkook mendekatkan mulutnya ketelinga sinb...

"Aku nk...." sinb menelan airliur.. 

"Nk balut luka kau" jungkook yg melihat muka sinb merah padan krana nya. 

"Dah..  La..  Nnty..  Aku.. Balut sendiri" sinb.. 

Jungkook pon melepaskan sinb lalu meletakkan brng2 yg untuk membalut luka sinb di meja terus dia kluar..  Diluar pintu jungkook menghembuskan nafasnya brrkali2..

Jujur dia sgt bernafsu..  Walaupun yein pernah mengodanya tapi x kena..  Tapi sinb yg hnya x sengaja. Boleh buat dihilang pendoman...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
♥Sinb Story♥Where stories live. Discover now