fitness cinta

15 1 0
                                    

Sinb sampai didepan rumahnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Sinb sampai didepan rumahnya.. Saat sinb nk masuk.. Tangannya ditarik..

"Kau buat apa dtg sini?? " yeri

"Suka hati aku la.. Nie rumah aku.. " sinb

"Emm.. Kau lupa yg appa kau dh buang kau sebagai anaknya.. Dan kau dh dihalau.. Kau x boleh injakkan kaki kau yg kotor nie kat rumah aku..  " yeri

"Kaki aku atau kaki kau yg kotor parasit." sinb menyilang kedua tangannya.

Sinb x perasan yg dongjun mengikutinya.. Yeri yg ternampak dongjun tengah memerhati.. Akal jahatnya dtg.. Yeri nk panaskan sinb biar sinb terlihat jahat didpn dongjun..

"Aku ank kesayangan appa kau.. Aku disyg dan dicintai..  Bukan mcm kau dibuang.. Dan lebih parah.. Saat appa kau sakit pon x pernah sekali pon dia nk jumpa kau.. Sebut nama kau pon x pernah.. Melainkan hanya sebut nama aku dan omma aku.. Omma kau yg x berguna tu pon x dipandangnya..  Oh ya.. Aku lupa.. Barang omma kau yg ada dlm rumah ini dh habis dibakar oleh appa kau sendiri.. Katanya dia x mahu ada barang perempuan murahan yg kotor itu ada dlm rumahnya..." yeri..

Sinb menahan amarah. 

"Kau nk apa hah!! pompuan!! " sinb

"Aku nk kau pergi dri sini" yeri reaksi seakan2 sdg dibuli oleh sinb.. 

Dongjun masih memerhati

"Kau fikir aku akan ikut ckp kau!! " sinb mendekati yeri..

Yeri melangkah mengundur..

"Kau tahu yeri.. Kau sedang bermain dgn siapa sekarang.. Aku bukan hwang sinb yg dulu.. Aku ialah wanita yg ingin melihat kau mati ditangan aku sendiri.. Selagi aku masih hidup aku ada hak untuk masuk kerumah ini.. Tanpa izin sesiapa pon.. " sinb seakan2 berbisik..

Yeri sengaja buat muka ketakutan.. Dongjun dh berjalan mendekati mereka.. Sinb mengangkat tangannya nk memukul yeri.. Namun yeri sengaja berlari kearah jalan.. Membulat mata sinb.. Dongjun yg melihat terus kearah yeri lalu menarik yeri.. Yeri menangis ketakutan.. Dongjun memeluk yeri.. Dongjun menatap sinb dn mengelengkan kepalanya..

Dongjun membawa yeri mendekati sinb..

"Kau kenapa sinb!..  Kalau yeri kenapa2 mcm mana..  Kau nk tanggungjawab.. Sinb kalau tadi terjadi sesuatu kepada yeri!!. Aku xkn pernah maafkn kau!! " dongjun

Sinb hanya menatap yeri datar.. Yeri buat2 seperti takut dekat sinb..

"Sudah2 la buli yeri.. Kalau kau ada masalah dgn dia.. Boleh ckp baik2 kan.. X payah mengancam atau buli dia.. Dia pon manusia jugk.. " dongjun belum habis sinb terus berbalik badan dan pergi meninggalkan dongjun dan yeri..

Dongjun hanya mengelengkan kepalanya bagi dongjun sinb dh lain.. Tiada lagi senyum manis sinb.. Hanya muka datar.. Sinb terlihat penuh dendam sekarang.. X seperti pertama kali.. Manis, comey bagi dongjun dia rindukan sinb yg ceria dan penuh dgn gelak ketawa..

♥Sinb Story♥Where stories live. Discover now