Hwang sinb- cantik, lembut, baik, ramah, malang dan dipaksa kawin dgn daniel..
Kang daniel- hensem, kaya, musuh dimana2.. Ketua mafia.. X mahu dipaksa kawin dgn sinb.. Membenci sinb.. Menganggap sinb nk jatuhkn dia..
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Sinb baru dihalau dri rumah sewa yg diduduki sinb bersama keluarganya.. Saat sinb balik ke rumah.. Sinb dpat tahu kalau kluarga sinb meninggalkan sinb sendirian menanggung beban ini..
Sinb berjlan dgn membawa beg tarik dan beg galasnya.. Sambil menangis.. Tiba2 boyfriend sinb datang..
"Sinb? "X
Sinb yg melihat terus berlari dan memeluk namja itu..
"Jackson.." sinb menngis..
"Sinb kau kenpa?? Kau nk pergi mana?? " jackson..
"Aku dihalau dri rumah sewa. Kluarga aku tinggalkan aku sendirian jackson.. Aku dh x dak sapa2" sinb..
"Kau masih ada aku.. Jom sekarang aku bawa kau pergi tempat yg aman" jackson memeluk bahu sinb dan menarik beg sinb.
Mereka berjalan pergi ke hotel.. Sinb memandang jackson..
"Tenang sinb... Aku xkn buat yg mcm2 kat kau.. Walaupun banyak kali aku minta dkt kau pasti tolak aku.. Tapi aku niat baik sinb.. Hanya bantu yeojachingu aku nie" jackson mencuit hidung sinb..
"Dah jom masuk.. Lepas check in nnty aku balik.." jackson menarik tangan sinb..
Sinb hanya mengikuti.. Smpai dibilik hotel. Jackson memberi kunci lalu meletakkan beg sinb.. Dan keluar dri bilik..
"Kau hati2 sinb.. Esok aku dtg jemput kau dan hntar kau ke tempat sewa yg lain.. Okay syg.. Jgn menangis tapi menikmati la.." jackson tersenyum sinis tpi sinb x perasan.
"Nah.. Tadi aku ada beli ubat sikit.. Ubat nie supaya kau tenang.. Jgn terlalu panik.. Kau tenangkn diri kau" jackson lalu mengelus surai rambut sinb..
Jackson berlalu pergi.. Sinb pon menutup pintu.. Sinb memakan ubat itu lalu bersihkan diri..
Diluar ada seseorang yg tengah mabuk dan ada seseorang yg membawanya ke katil..
Lepas meletakkan namja itu.. Namja satu lagi pon pergi meninggalkan namja yg mabuk itu. Namja mabuk itu dikenali sebagai kang daniel
Daniel terasa panas kerana dia bukan hanya mabuk.. Tapi ada seseorang sngaja meletakkan ubat perangsang dkt minumannnya tadi..
Daniel kepanasan lalu membuka bajunya.. Tiba2 mata daniel terpaku melihat sinb yg baru habis mandi.. Sinb berjalan dgn longlai kerana ubat yg dimakannya itu ialah ubat perangsang yg sgt kuat hingga membuatkan bawahnya ngilu..
Sinb hmpir terjatuh.. Daniel mendapatkan sinb.. Mereka berpelukkan lalu terjatuh brsamaan diatas katil..
Daniel dan sinb sma2 kepanasan menahan rangsangan itu.. Tiba daniel terus mncium bibir sinb. Sinb awalnya cuba menolak.. Tapi ciuman daniel yg lembut dan mencairkan hati wanita itu menbuatkan sinb membalas ciuman daniel..
Dan mulalah terjadi tragedi malam pertama.. Sedang seronok mendayung.. Daniel merasa kalau. Ada sesuatu yg menghlangnya. Dan tiba2 daniel melihat ada darah..
"Kau masih dara ka?? " daniel
Sibb mengangguk lemah. Daniel berasa bersalah.. Tapi nafsu melawnnya.. Daniel x peduli. Teruskan aksinya.. Hingga keduanya mencapai apa yg tuju.. Daniel melepaskn didalm
Kedua2nya terbaring lemah.. Sinb dh pon pengsan.. Daniel mendekati sinb dicium bibir cherry sinb dan memeluk sinb dgn erat...
Flashback..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanfictionSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~