"Kau xnk balas dendam kat jackson? " daniel..
"X nak!!" sinb pon berlalu pergi.. Daniel pun malas nk layan..
Kalau bukan kehendak seulgi dan mingyuk.. Daniel xkn pernah menemui gadis yg berhutang pada keluarganya..
Daniel hanya mengetahui berita salah.. Sbb itu dia x mahu dgn sinb..
Flashback..
Balik saja kerumah.. Daniel di marah oleh kedua orngtuanya..
Mingyuk menarik kuasa daniel sebagai ketua mafia.. Dan mengantikan dh jackson.. Itu cukup buat daniel naik angin.. Dan menarik perusahaannya dikembangkan oleh daniel sendiri.. Daniel baran mendengar..
"Tapi jika kau bertanggungjawab apa yg kamu lakukan pada gadis bernama hwang sinb itu.. Appa akan kembalikan semua yg appa tarik.. Kuasa ketua mafia dan perusahaan yg dibanggakan itu.. " mingyuk
"Kalau dia x mahu.??" daniel
"Xkn dia x mahu.. Anak appa kan hensem pasti dia mahu.. " mingyuk..
"Kalau dia x mahu.. Kamu harus memaksa dia.. Smpai dia mahu.. Kerana kluarga kita x kan pernah mahu menanggung malu.. Kalau dia mengandung anak luar nikah.." seulgi
"Kalau dia masih x mahu. Kau culik dia dan kami akan paksa dia kawin dgn kamu secepat yg mungkin.. Lagi cepat kamu kawin dgn dia. Lagi cepat appa kembalikan semuanya.." mingyuk.
"Baiklah.. Tapi sekarang daniel nk tenangkan diri dulu.. " daniel pon keluar lalu pergi ke kelab yg slalu dia dtgi..
Dan mendengar semuanya.. Daniel berasa geram dgn jackson saat itu.. Tapi dia melihat sinb..
And flashback..
Kini dah 1 minggu sinb tinggal bersama eunseo.. Sinb pon dh kembali bekerja.. Sinb dh melupakan jackson..Eunseo slalu memperingatkn tntang jackson.. Dan sinb mengikuti..
Hari ini eunseo syif malam.. Sinb keseorangan dirumah eunseo.. Sedang sinb tngah makan.. Loceng apartement eunseo berbunyi bersama dgn ketukkan..
Sinb terus membukanya tanpa melihat dulu.. Buka saja pintu terpampang muka daniel tersenyum sinis.. Bersama dua orng bodyguard hensem dibelakangnya..
"Buat apa kau kat sini??.. Dan mcm mna kau boleh tahu aku disini" sinb takut..
Daniel menolak sinb lalu masuk kedlm apartement eunseo..
"X manis.. Kalau namja dtg rumah yeoja mlam2 nie" sinb lembut. Masih takut..
"Habis tu mlm kejadian tu manis pulk..? " daniel.
"Kau yg masuk bilik aku.. Kau nk apa sebenarnya.. " sinb perlhan daniel masih mendengarnya..
Daniel yg tadi duduk disofa terus bangun dan mendekati sinb.. Sinb berundur kebelakng hingga badannya tersekat didinding. Daniel meletakkn tangan kanannya didinding.. Sinb dh pun menunduk takut..
"Aku x nk basa basi.. Aku dtg sini nk tanya kau pasal penikahan kita akhir bulan nie" daniel..
"Hah!" terbeliak mata sinb lalu melihat ke arah daniel..
Daniel hanya menatap sinb datar..
"Aku x ckap aku setuju pun.. " sinb
"Kau setuju atau x.. Itu bukn masalh aku.. Oleh kerana kau x mahu kawin dgn aku.. Malam nie kau layan nafsu aku.. " daniel mendekati mukanya ditelinga sinb smbil berbisik..
Daniel menghidu aroma wangian sinb.. Daniel tersenyum.. Sinb menolak daniel.. Lalu menutup dada dgn kedua tangannya bersilang..
"Kau keluar dri rumah aku sekarang" sinb..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanficSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~