Jungkook terus ke arah kaki sinb mencuba membuka ikatan besi itu.. Tapi syg x boleh... Jungkook x putus asa.. Dia tetap mencuba berkali2.. Namun tetap x boleh... Nafasnya jugk semakin berkurang... Lalu dia melihat keadaan sinb.. Sinb masih tersenyum tapi mata still tertutup..
Jungkook sudah x kuat dia memeluk sinb erat.. Sinb membalas pelukkan jungkook bibir mereka bersatu.. Akhirnya mereka sma2 menutup mata...
Jessica, heechul, siwon yuri dh smpai. Di sungai han.. Sudah 3 jam pencarian tapi x jumpa2.. Jessica dan yuri menangis.. Jennie dan lisa jugk menangis.. Jhope dan jin mendkti jennie dan lisa.. Jennie memeluk jin.. Lisa memeluk jhope...
Mereka masih setia menanti keajaiban..
Selang beberapa minit keajaiban itu muncul.. Para ahli bomba membawa alatan untuk membuka tali besi di kaki sinb.. 3 ahli bomba turun smapi ke dalam 10 kilometer..(betul ka x??)
20 minit kemudian mereka membawa sinb dan jungkook naik.. Sinb dan jungkook masih berpelukkan... Rose mendekati sinb.. Lalu membantu sinb... Memberi nafas buatan dan sebagainya.. Begitu jugk dgn jimin... Dia melakukan ke ada jungkook.. Kini jungkook berjaya diselamatkan.. Sdgkam sinb.. Masih lagi tersenyum.. Rose bertungkus lumus.. Jungkook yg melihat pergi ke arah sinb lalu jungkook pulak memberi nafas buat untuk sinb.. Namun sinb x kunjung sedar.. Nadinya masih ada.. Sinb dibawa kehospital yg terdekat...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*Kini sudah 2 tahun sinb x sedarkan diri dari kejadian malang itu.. Jungkook pon sudah menjadi pewaris perusahaan jeon grup.. Heechul dan siwon skrang masih bekerja untuk hwang grup.. Kerana adik sinb masih kecil untuk memimpin...
Jungkook walaupun sebok dikerja diperusahaan.. Tapi dia x pernah lupa tngok sinb dihospital... Jungkook selalu bercerita dgn sinb.. Jungkook jugk meluahkan perasaannya kepada sinb tapi sinb x kunjung sedar.. Cuma airmata sinb saja yg keluar..
Kini jennie dan lisa mengantikan posisi sinb sebagai model... Dn terkenal.. Walaupun terkenal mereka tidak lupa pada sinb selalu mengunjungi sinb dihospital..
Tidak lupa pada kawan2 sinb yg lain semua melihat sinb kecuali eunha... Kerana sekarang eunha dipenjara.. Dan mempunyai penyakit mental..
Walaupun jimin dan rose x rapat dgn sinb.. Tapi mereka boleh tau kalau sinb orng baik.. Tapi malang... Gadis itu tetap masih tiada tindak balas..Hari ini genap ulang tahun sinb yg ke 24 tahun.. Jungkook membawa buket bunga rose yg indah.. Berserta rantai dan cincin..
Jungkook menghampiri sinb lalu berbicara dgn sinb
"Anyeong.. Sinb.. Model gila.." jungkook tersenyum
"Bila kau nk sedar.. Ari nie hari jadi kau.. Dh dua tahun aku sambut seorang diri.. Pliss kali nie sambut dgn aku.. Aku ingin luahkan perasaan aku kat kau hari nie.. Dan aku nk. Tau kau terima x cinta aku." jungkook membuka rantai berserta sebntuk cincin dirantai itu...
Jungkook memakai sinb rantai itu dileher sinb.. Jungkook mencium dahi sinb sekilas.. Lalu ke bibir sinb..
"Aku stay akan tunggu kau smpai bila.. Hanya kau wanita yg paling special dimata aku dan dihati aku.. Aku mencintaimu hwang sinb.." jungkook lalu mencium jemari sinb..
"A..ku.. Ju..ga.. Men..cin..taimu.. Jung..kook.. Bodyguard gila" sinb tersedar lalu menjawab kata2..
Jungkook yg mendengar terus memeluk sinb.. Terlalu gembira sampai jungkook kembali mencium sinb.. Sinb pon membalas..
"Ehemm" dengus doktor yg baru dtg nk check keadaan sinb..
Jungkook jadi malu sma dgn sinb..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanfictionSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~