mr. arrogant i hate you

19 2 0
                                    

Sekarang d.o dan nayeon ada di shopping mall.. Mereka berjalan pergi ke kedai perhiasan..  D.o memberi arah untuk kluarkan cincin yg ditunjukknya.. Pekerja itu nya mengikuti.. 

"Nayeon mai sini...  Nah pilih cincin mana yg kau mahu.. " d.o dingin..

Nayeon yg malas pon mengikuti kemahuan boss gila dia.. Nayeon pon mengikuti.. Pilihan nayeon

 Pilihan nayeon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Simple gila..  Pilih la yg batu permata dia besar gigi kau! " d.o santai..

"Biarla.. Tadi suruh aaku pilih.. Ni dh pilih.. Ehh marah2 pulk.. Gila!" nayeon..

D.o merenung tajam mata nayeon begitu jugkdgn nayeon yg x mahu kalah..

"Maaf cik.. Encik.. So pilih yg mana yer??" pekerja disitu..

"Yg tu.." dua2 jawab tapi tangan ke arah lain.. Mata masih berlawan..

"Yg mna satu??" pekerja itu..

"Yg tu.." dua2 jawab lalu menunjuk ke arah cincin yg nayeon pilih..

Pekerja itu pon membungkus.. Nayeon pon malas layan d.o lalu berjalan kebelakang.. Sblum pergi.. Nayeon geram dgn d.o lalu membuat gaya nk tumbuk d.o dri belakang.. Pekerja yg lain ada dalm kedai itu hanya tersenyum melihat gelagat comey nayeon..

"Nayeon aku nmpak apa yg kau buat" d.o tegas..

Nayeon yg terkejut kakinya terlanggar kaki meja membuatkan dia terjatuh..

Tiba2 ada satu tngn dihulurkan kpdnya.. Nayeon tersenyum menang kerana d.o dtg dan menolong saat dia mencapai tangan itu.. Nayeon melihat  gerangannya menghulurkan tangan..  Tiba2 senyumnya pudar dek melihat seorang namja iaitu bekas boyfriendnya..  Mata nayeon tiba2 seakan nk pitam melihat namja dihadapannya..  Nayeon x menyambut tangan namja itu lalu cuba bangun sendiri..  Tapi kakinya lemah laltu terjatuh kembali.. 
D.o yg melihat namja itu nk menolong nayeon.. Terus dia mendekatkan dirinya dgn nayeon lalu membantu nayeon bangun.. Tangan kanan memeluk pingang nayeon tangan kiri memegang tangn kiri nayeon..

"Kau okay??" d.o dingin smbil melihat namja dihadapannya.

"Aku okay.." nayeon perlahan cuba untuk menjauh dri d.o tapi tangan d.o pingang nayeon mengeratkan lagi..

"Dia sapa??" d.o masih dingin...

"Dia... Dia... Jinyoung(jr)" nayeon..  Masih menunduk.. 

Jinyoung menghulurkan nk bersalaman dgn d.o.. Tapi d.o memandang dgn jelingan..

"Aku jinyoung boyfriend nayeon.. Kau sendiri siapa.?. Berani peluk nayeon?" jinyoung..

"Ohw.. Boyfriend kau.. Kau curang belakang aku..???" d.o sengaja nk panaakan suasana..

Nayeon terus memandangnya.. Minta penjelasan..

'Mamat gila nie dh kenapa.. Aku curang dgn kau.. Gila ka.. Aku dipaksa oleh kau.. Gila' nayeon dlm hati..

♥Sinb Story♥Where stories live. Discover now