Kini sudah hampir 3 bulan selepas penikahan itu terjadi... Kata2 janji yg d.o kata x terwujud smpai saat ini.. Membuatkn nayeon kesal dan geram dgn d.o..
Bila ditanya berbagai alasan yg dirikan... Nayeon sampai bosan dirumah kerana d.o dh pon pecat dia dri kerjanya kerana bagi d.o nayeon x menjaga anaknya dgn baik. smpaikan kandungannya dikandungnya keguguran..
~~~~~~~~~~~~~~
Flashback
Selepas balik dri bulan madu dilondon nayeon merajuk dgn d.o sbb d.o janji nk bulan madu dibusan tapi.. D.o malah bawa pergi london.. Walaupun dia bahagia di london.. Tapi sama saja... Wajah d.o tetap datar dingin wlaupun jalan bersama...nayeon kadang berasa bosan kerana d.o masih dgn kerja walaupun cuti.. Kadang dia x tahu apa yg d.o mahukan..
Orang bulan madu meriah.. Disayang dibelai dikasihi.. Tapi pasangan ini.. Malah seperti orng asing.. Tidur memang satu katil tapi jaga jarak.. Org keluar makan sweet2 tapi mereka makan hnya bunyi sudu dan garfu saja.. Bagi nayeon bulan madunya paling membosankan.. Ingin sekali dia peluk omma appanya saat ini.. Tapi sayang dia hanya peluk bantal saja..
Setelah 2 minggu balik dri bulan madu.. Nayeon sering mual2 pening dan sakit2.. D.o yg perasan nayeon mcm tu.. Dia membawa nayeon pergi hospital tuk checkup.
Dan d.o mendapat berita gembira bahawa nayeon sedang mengandung anak dua minggu..
Sejak aritu d.o menjaga nayeon bagai minyak yg ditatang.. Nayeon pon merasa gembira diperlakukan manja dan disyang.. Sering jugk dia balik melihat omma appa d.o.. Tapi d.o masih x bawaknya bertemu dgn kluarganya..
Satu hari nayeon merajuk dgn d.o.. Lalu d.o berjanji akan bawa nayeon bertemu keluarganya akhir bulan ini.. Tapi dgn syarat jaga kandungan nie elok2.. Jgn terlalu penat.. Nayeon berjanji..
Hari berganti hari.. Saat nayeon tengah bekerja... Dia mendapat panggilan dari seseorang.. Dan org itu ialh jinyoung.. Jinyoung mengetahui kalau dirinya sdg mengandung.. Nayeon begitu takut dgn jinyoung..
Nayeon cuba bagitau d.o tapi d.o x mengiraukannya..kerana sibuk untuk bukak cabang baru di gangnam.. Sampai waktu makan d.o diabaikan..
Nayeon mengajak d.o untuk keluar makan bersama.. Tapi d.o menyuruhnya pergi bersama pembantu han.. Nayeon yg merasa geram dgn d.o lalu keluar meninggalkan syarikat dan pergi.. Saat hendak berjalan keluar tapi akibat terlampau geram dgn d.o.. Nayeon tersalah langkah dia tergelincir disebabkan lantai itu masih basah kerana boleh dimop oleh cleaning servis itu..
Nayeon jatuh.. Perutnya terasa sakit.. Pembantu han yg baru mengejar nayeon.. Melihat nayeon terjatuh lalu menelefon d.o dan memberi tahu.. D.o yg mendengar terus berlari laju turun kebawah.. Lalu melihat orng cuba menenangkan nayeon yg tengah menjerit.. Ada yg telefon ambualan.. Ada yg melihat saja..
D.o mendapatkan nayeon lalu mengangkat nayeon ala bridal style lalu dia bawak ke keretanya dan meluncur laju ke hospital berdekatan..
Kini d.o sedang menunggu nayeon. Diluar omma appanya menenangkan d.o yg kehulu kehilir dri tadi..
Tiba2 doktor keluar..
"Mcm mna isteri dan anak saya doktor..?? D.o
"Maaf sblumnya.. Ada dua pilihan saja yg boleh kita lakukan.. Gugurkan kandungan untuk selamatkan isteri encik.. Atau biarkan kandungan.. Tapi risikonya isteri encik akan meninggal dunia.. Kerana bayi ini sgt lemah.. Dan kami boleh bantu.. Untuk selamatkan bayi encik tapi risiko semua kepada isteri encik.." d.o yg mendngar..luluh hatinya keadaan isteri dan anaknya.. Dia harus buat pilihan..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
Fiksi PenggemarSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~