Kini sinb sedang mencari jungkook dirooftop... Jungkook sendirian di dirooftop.. Smpai sinb di sana.. Sinb terus ke arah jungkook lalu menarik kerak baju jungkook membuatkan jungkook bangun dri duduknya melihat tepat ke arah mata sinb..
"Knp.. Kau x puas hati kat mana skrang? Hah!! " sinb..
"Hey... Kau tahu.!!. Aku x pernah kacau kau.!!. Rose pon xpernah kacau kau!!. Tapi kenapa kau perlu heboh kan dan viralkan video tu.!!. " sinb..
Jungkook masih lagi diam
"Aih!! Kalau aku sorang dlm video tu x apa la wey.!! Ni kau buka aib orang yg xbersalah!!.. Iaitu eunha.!!. Kau kalau ada masalah dgn aku... Settel dgn aku la bukan mcm nie cara dia" sinb terus menumbuk muka jungkook
Berdarah mulut jungkook.. Daniel dgn eunwoo yg baru datg terkejut melihat sinb menumbuk jungkook.. Jungkook x membalas keran sinb pempuan..
"Bangun arh.!!.. Knp x puas hati cepat la settel..!! Atau sbb aku pempuan kau x berani nk pukul.."sinb melihat jungkook hanya berdiam diri..
Sinb yg geram jungkook x dak tindak balas mendekati jungkook lalu satu tumbuhkan kena dipipi jungkook lagi... Dan diperut jungkook..
"Sinb! Sudah la" rose yg baru smpai.. Lalu menarik sinb pergi..
"Urusan kau dgn aku belum selesai.. Aku pastikan kau, kau, dan kau.. Mati ditangan aku" sinb...
Rose membawa sinb ke tempat lain..
"Sinb kau knp nie? " rose..
"Aku geram.. Sbb si biskut hangit tu kacau aku.. Klau kacau aku sorang x pa nie.. Kacau skli dgn budak2 x bersalh tu" sinb..
"Mereka jugk bersalah. " rose
Sinb terkejut..
"Apa yg kau ckp nie rose... Arh sudahlah.. Aku dh dpt plan baru untuk tolong rumah 3R tu.. Kita boleh fashion show.. Aku reka dan aku yg buat.. Nnty biar budak2 tu tolong jugk" sinb gembira..
"Sinb.. Aku dah xnk ada hubungan dgn budak2 tu.. " rose.
"Apa maksud kau nie..? " sinb...
"Kau tahu kan.. Kes semalam tu.. Aku hampiri dikluarkan dri pertandingan yg aku nk sgt dri masuk kolej nie.. Dan biaysiswa aku pon hampir ditarik... Aku xnk ada masalah lagi.. Aku bukan orng senang" rose..
"Rose.. Aku yakin.. Kita buat kali ini pasti berjaya.. Kau x kesian ke budak2 tu.. Mereka nk duduk mana lepas nie" sinb merayu..
"X sinb.. Keputusan aku dh mutamad.. Kau sendiri pon dilarang untuk pergi ke rumah itu lagi kan... So kita mmg x dak hubungan dh dgn mereka. " rose..
"Apa yg x kena dgn kau nie rose... Kau tahukan mereka dan anggap kita mcm unnie2 mereka... Terutama eunha.. Saeng yg paling kau syg... Xkn hanya gara2 hal kemarin kau terus berubah.. Rose budak2 tu hanya ada kita yg untuk mereka bersandar.. Xkn gara2 kelakuan mereka kita tinggalkan mereka bergitu saja.. Mereka mungkin sedih kerana kita x dak dgn mereka... " sinb..
"Rose... Aku yakin kau bukan mcm nie kan.. Kau syg mereka kan.. Come on rose... Kita teruskan usaha kita bantu rumah 3R... " sinb..
"No.. Kalau kau nk buat.. Kau buat sendiri.. Aku x nk ambik tahu pasal mereka lagi... Enough.. Aku x nk ada sngkut paut lagi" rose terus meninggalkan sinb...
"Okay.. Aku akan tetap buat apa yg aku plan.. Dan aku harap kau kembali untuk saeng yg sayg kan kau.." sinb...
Selama beberapa hari ini sinb bertungkus lumus mengerjakan sendri.. X dibilik.. Dikelas.. Dan diperpustakaan.. Hingga sinb terlena sbb penat sgt..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanfictionSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~