Jungkook belum balik rumahnya.. Sinb yg berasa kesal dgn jungkook lalu pergi menelefon seseorang..
Tut.. Tut.. Tut..
"Hello, sinb.. knp??" xx
"Daniel.. Esok jemput aku boleh.. Aku dh lama x bercakp dgn kau.. Walaupun kita hanya ckp sikit ja dulu.. Tapi aku nyaman dgn kau.. " sinb mula mnangis..
"Kau okay x sinb.. Klau x okay. Aku dtg skrang ja.. " daniel
"X pa esok kau ambik aku ya.. Aku nk luangkan masa dgn kau.." sinb..
"Okay baiklah.. Untuk sinb. Apapun aku buat.. " daniel
Sinb tertawa..
"Kau nie.. Boleh pulak mcm tu" sinb..
"Tengokkan kau ketawa.. Tapi apa yg aku ckp betul sinb" daniel..
"Gomawo daniel.. Kau slalu bantu aku.. Gomawo" sinb.
"Nde.. Dah la pergi tidur.. Esok aku ambik kau jam 11 pgi.. Banyak tempat aku nk bawa nie" daniel..
"Okay.. Bye. Mimpi indah. " sinb..
"Kau pun.. Mimpikan aku tau.. " daniel..
"Kau nie.. Dh la" sinb tertawa.. Panggilan pun dimatikan..
~~~~~~
Keesokkan harinya jungkook masuk kebilik sinb.. Tapi sinb masih tidur..
"Dri semalam aku x ckp dgn sinb.. Rindu pulk dh.. Apa dia baik2 saja.. " jungkook lalu menutup pintu bilik sinb lalu pergi ke arah dapur..
Selepas makan roti dan susu jungkook pon keluar rumah untuk ke pejabatnya..
Selang beberapa minit sinb bangun lalu mandi seusai mandi sinb pun memilih baju untuk dipakainya ari nie.. Setelah hmpir setengah jam bergelut dgn pakaian.. Akhirnya dia pakai seperti ini..
Kang daniel plk
Daniel bawak sinb merata tempat dan akhir sekali daniel bawa sinb ke restoren mewah miliknya..
Sinb saat gembira daniel layan dia baik.. Dan romantic.. Daniel jugk gentleman.. Berputik rasa suka dihati sinb untuk daniel..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
Fiksi PenggemarSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~