fitnees cinta

22 1 0
                                    

Loceng berbunyi menandakan waktu rehat.. Sinb pergi ke kantin diikuti ramai namja.. Sinb mengambil susu strawberi didalm petisejuk saat nk bayar..  Jackson yg membayar untuk sinb..  Sinb melihat ke arah jackson.. Sinb hnya senyum lalu berjlan pergi..

Jackson mengikuti sinb.. Yeri dtg dri arah bertentangan..

"Guys tangkap dia.. " yeri menyuruh geng2 dia.. Iaitu yein dan momo

Saat mereka nk tangkap sinb..  Sinb menolak kuat kedua tangan mereka lalu menampar muka mereka dgn kuat..  Yein dan momo memegang pipi mereka..  Mereka nak naik tangan namun sinb lagi cepat menendang kaki mereka.. Mereka mengadu kesakitan kerana sinb menendang mengunakan hujung kasutnya yg keras..

Yeri yg melihat kawan2 kesakitan..  Lalu mendekati sinb.. Yeri mengangkat tangannya nk menampar sinb.. Namun sinb lagi cepat menampar yeri.. Lalu menolak yeri jatuh kelantai.. Sinb membuka susu strawberi itu lalu dituang keatas kepala yeri.. Yeri menjerit.. Sinb tersenyum sinis.. 

Saem yuri mendekati mereka lalu memanggil sinb keruang guru.. Sinb mengikuti..  Sebelum pergi sinb memijat tangan yeri lalu dipusing hujung kasutnya..  Lalu berbisik.. 

"Selamat dtg ke dunia baru aku kim yeri.. Ini x seberapa.. Slagi kau x gila.. Selagi tu aku x puas. " sinb lalu mengikuti saem keruang guru

Sampai disana sinb dimarahi dan dihukum.. Sinb terima hukuman.. Iaitu cuci tandas perempuan.. Sedang mencuci tandas..  Yeri, yein dan momo masuk ke tandas.. Lalu melihat sinb.. 

Mereka merancang untuk mengunci sinb didalam.. Dan mahu membaling air dri luar.. Namun sinb mengetahui rancangan busuk mereka.. Sinb ada dawai untuk buka pintu itu.. Baldi yg dh diisi air dipegang..  Sinb berdiri diatas mangkuk jamban.. Yeri yg dh mula ketawa x tahu apa2.. Baru nk bawak baldi itu ke dpn pintu.. Sinb dh tuangkn dulu ke atas mereka..  Menjerit ketiga3 mereka.. Sinb dh ketawa riang.. Sinb mencuba buka pintu dn berhasil.. Lalu dirakam mereka yg basah kuyup..

"Hahahahah..  Kesian.. Kau ingat aku bodoh..  Ini sinb la.. Bukn pompuan bodoh macm kau.. " sinb menolak kepala yeri dgn jari tunjuknya..

Saat sinb nk jalan.. Yeri keluarkan kakinya untuk buat sinb jatuh..  Namun sinb melangkah lalu menendang kebelkang kena betis yeri.. Yeri memegang betisnya yg sakit.. Hatinya melihat sinb brjaya buat dia malu..  Dendam memenuhi jiwa dan raganya.. 

Jam menunjukkn waktu balik sekolah.. Sinb berjalan keluar dgn hati yg riang..  Kerana semua orang melihat sinb bagaikn bidadari.. Sinb baru pertama kali dipandang begitu menawan.. Kalau dulu mereka melihatnya kerana sering dibuli..  Namun sekang mereka melihat sinb sebagai pmbuli yg cantik..

Smpai digerbang sekolah sinb melihat dongjun menunggunya didepan kereta diluar pagar..

Dongjun yg melihat sinb lalu tersenyum melihat sinb dan mendekati sinb.. Sinb jugk berjalan mendekati dongjun

"Hai sinb" dongjun

"Kenapa dtg sini.. Nk jemput sapa??" sinb..

"Nk jemput sinb la.. Ehh.. X.. Tadi baru balik dri jumpa kawan.. Lepastu jalan dekt dgn sini.. Tu yg dtg jemput sinb sekali jalan..  " dongjun mengaru2 kepala.. 

Sinb tersenyum..

"Okay..  Jom.. Tapi dongjun..  Sinb nk pergi satu tempat dulu sebelum balik.." sinb

"Aku hantar kan.. " dongjun cepat.. 

"Gomawo" sinb lalu naik sebelum naik.. Dongjun bukakan pintu untuk sinb..

Sinb senyum lalu masuk ke dlm kereta.. Mereka diperhati oleh seseorang..  Orng itu ialah yeri.. 

"Ohw.. Jadi kau kenal dongjun.. Siap2 sinb.. Dongjun akan jadi milik aku.." yeri..

♥Sinb Story♥Where stories live. Discover now