jam pun menunjukkan pukul 10mlm.. jhope,hoshi dan ryujin siap2 nk balik.. mereka melihat sinb tidur dgn sangt nyenyak.. mereka mendekati sinb..
"kau nk balik.. balik la dulu.. tdi oppa dia call bagitau suruh aku hantar dia balik.. so korang berdua nk balik.. balik la.." jhope..
"biar sinb balik dgn aku je la.. menyusahkan korang pulk. lagipun aku dgn sinb dah kawan.. so korang x payah takut.. " ryujin..
"mcm mna kalau aku saja hantar sinb.." hoshi
"kau tahu rumah sinb?" ryujin dan jhope bersamaan..
hoshi hanya gelengkan kepalanya..
"kalau mcm tu.. biar aku ja yg hantar dia.. kau hoshi hantar ryujin balik.." jhope
"knp kita x balik sekali saja.." ryujin
"kau kan bawa kereta.. aku dgn jhope mmg naik satu sereta.. dan sinb dtg naik apa ya selama ini?" hoshi tertanya..
"emm.." ryujin..
"mcm nie la.. aku bawa sinb naik kereta aku.. kau jhope naik kereta ryujin bawa ryujin balik.. nanti aku follow belakng.. lepas hantar ryujin baru kita hantar sinb.. amacam okay x plan aku?" hoshi memandang ryujin..
"okay la.." ryujin dan jhope dgn nada yg sedikit berbeza..
"hah..hoshi kau x payah bangun kan sinb.. kesian dkt dia.. apa kata kalau kau dukung dia smpai kereta.. sbb sinb bagi tau dia dri semalam x dapt tidur.. lagipun dia kan x berapa sihat.. " ryujin.. nk dekatkan sinb dgn hoshi..
"aha.. knpaa aku?" hoshi..
"sini biar aku yg angkat dia.. " jhope nk ke arah sinb..
namun ryujin mencuit hoshi menyuruh hoshi yg mengangkat sinb bukan jhope.. hoshi pun mengalah dan menahan jhope untuk mengngkat sinb.. hoshi yg mengangkat sinb ala bridal style.. hoshi kadang2 curi pandng kearh sinb.. namun sinb tetap tidur dgn nyaman dan nyenyak..
setelah menghantar ryujin.. kini jhope duduk di kerusi belkang.. hoshi fokus dgn pemanduannya.. selang beberpa minit mereka smapi disebuah rumah yg sgt kecil dan sedikit jauh dri kawasan rumah orang lain.. jhope memeriksa alamat ditangannya.. hoshi menanyakan kepada jhope apakah betul alamat ini.. jhope turun lalu call suga untuk mendapatkan kepastian..
"hello.." jhope..
"ye jhope kenapa?? kau dh hntar sinb balik ka?" suga
"ya,, tapi betul ke alamat yg kau bagi nie.. rumah ini betul2 kecil dn jauh dri rumah orng lain.." jhope sedikit risau..
"ya.. betul.. aku ajak sinb duduk sekali dgn aku tapi dia x mahu.. katanya x mahu menyusahkan aku.." suga..
"tapi kau kan abg dia.. xkan kau rela dan biarkan dia duduk seorang diri dgn rumah mcm nie.." jhope..
"ye aku tahu keselamtan dia x ada dkt situ.. tapi itu yg dia mahukan.. dia betul2 x mahu menyusahkan aku.. dan aku pon x boleh buat apa2.. jika aku x ikut.. nnty dia xkn jumpa aku smpai bila2.. aku x mahu.. tapi kau jgn risau... aku akan tidur didepan rumah dia tapi dlm kereta.. dia x tahu pon.. aku selalu jaga dia walaupun aku jauh.." suga panjang lebar.. smbil memerhati sesorang yg tengah sibuk buat kerja.. gadis itu ialah eunha..
"okay.. "jhope berserah dan pergi ke arah kereta dan membangunkan sinb..
"sinb.. sinb.. sinb.." smbil menepuk perlahan pipi sinb..
sinb baru tersedar lalu melihat jhope dan hoshi betul2 dihadapannya.. sinb tersengih melihat keduannya..
"dah smpai rumah kau.." hoshi..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanfictionSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~