Hwang sinb- pelajar kolej yg banyak kali tukar kolej.. Musuh rose agak sedikit tomboy dan kasar orgnya..
Park rose- pelajar kolej yg aktif bersukan.. Selalu bersama basikal lumbanya.. Musuh sinb.. Instafamous
Jeon jungkook- hensem wartawan kolej gila popular.. Kepoh dgn pergaduhan antara sinb dgn rose..
Kang daniel- wartawan kolej hensem.. menyukai rose dlm diam kawan jungkook..
_______________________________________
Kolej daegun internasional
Sinb mengambil jurusan fashion designer.. Ini ialah pilihan dri dulu.. Cuma orangtua selalu memaksanya.. Tapi kali ini orangtuanya x peduli dgnnya kerana sering tukar kolej.. Masuk ini sudah 3 kali tukar kolej dlm sebulan.. Naik gila omma appanya.
Sinb sedang main fonnya lalu melihat ingstafamous update.. Hari pertama ke kolej.. Dgn menaiki basikalnya..
"Untuk ingstafamous... Semua sponser.. " sinb melemparkan fonnya diatas katil lalu bersiap..
Sinb tahu kalau instafamous itu slalu update aktiviti sukanya yg disponser itu.. Hinggalah kolej pon disponser.
Sinb yg dah siap terus menaiki grab lalu pergi ke kolej barunya.. Dgn pakaian.
🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲Situasi rose
Rose mengayuh basikalnya dgn kecepatan yg maksima.. Tiba di kolej dia update bahawa disampai di kolej dgn baby(basikal).. Selpas update.. Rose terus pergi ke kedua unnienya..
Yg sedang turun beg pakaiannya.."Knp kau x naik je kita" jisoo marah..
"Mana boleh.. Orng dh janji dgn followers orang yg orang nk naik basikal first day.. " rose mengosok2 basikalnya..
"Hah tngok la tu.. Hbis kalau kau kenapa2 kat jalan sapa nak tolong followers2 ada tolong.. Tolong tengok ada lah.. " jisoo..
"Unnie!!" rose merungut manja ke unnienya yg satu lagi..
"Sudah jisoo... Dah selamat smpai dh pon.. " memegang bahu jisoo untuk tidak bercakap lagi..
"Hah kamu nie.. Rose pergi la daftar nnty bagitau bilik berapa kami tolong hntarkan.. " jennie.
"Okay" rose menghulurkan tangan nk salam smpai ditangan jisoo.. Rose salam lalu menarik tngan jisoo memegang basikalnya.. Dia berlalu pergi..
°°°°°°
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanfictionSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~