Hwang sinb- seorang gadis yg gemuk diejek dan dipermalukan selalu dibuli.. Ingin berubah dan nk nampak cantik tanpa operasi plastik.. Cantik, bergaya dan menawan..
Kim dongjun- pemilik gym, coach fitness yg melatih sinb smpai sinb berubah.. Kaya, gentelmen, romantik dan pandai masak..
Kim yeri- selalu mengejek sinb dan selalu buat sinb down.. X suka sinb berubah.. Cemburu dkt sinb dkt dgn dongjun..
_________________________________________
Yeri seorang yg selalu membuli sinb.. X disekolah x dirumah.. Sinb dan yeri ialah saudara tiri.. Omma sinb dh lama meninggal.. Appa sinb dh x perduli dkt sinb.. Hanya ikut ckp omma tiri sinb..
Jujur sinb jadi gemuk jugk kerana stress dgn apa yg yeri dan omma tirinya buat.. Bahkan disekolah yeri dan kawan2 selalu membuli dan memukul sinb..
Hinggalah satu hari disaat sinb balik dri sekolah.. Sinb sedang berjalan menunduk disatu jenjatas.. Yeri dn kawannya iaitu yein dan momo melihat sinb mereka ada idea jahat iaitu nk menolak sinb dri jenjatas itu..
Yeri yg berjalan bersebelahan dgn sinb melihat kiri kanan dan depan belkang.. Waktu skrang mmg x ramai orng dijenjatas itu.. Yeri menolak sinb.. Hingga sinb terjatuh dan sinb sempat memegang besi itu.. Yeri, yein dan momo hanya ketawa.. Lalu meninggalkan sinb sebelum mereka pergi mereka sempat ejek sinb..
(Anggap ini gambar sinb)
"Gemuk!! Gemuk!! Tula kau.. Berat sgt sapa la nk tolong kau nnty.. " yeri..
Mereka pon berlalu pergi.. Sinb mencuba menolak badannya keatas.. Sinb jugk meminta tolong.. Tapi tiada orang..
Hingga la ada satu orng tgh jalan disitu.. Sinb memanggil dan meminta tolong.. Tapi malang sinb dimaki dan dicaci..
"Apa!!.. Kau suruh aku tolong kau!!. Kau dh la gemuk.!!. Bukan tolong kau!! Nnty aku pun jatuh jugk.. Sendiri fikir!!.. Jgn menyusahkan orng!!. " namja itu..
Ada satu namja dibelkangnya melihat namja itu memaki dan mencaci bukannya tolong.. Namja yg bernama dongjun itu menolak namja yg menghina sinb itu..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanfictionSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~