Kini exo sedang berjalan menuju ke ruang sakit yg sinb dan kai ada.. Kai meletakkan sinb ke atas katil.. Kai membuka kasut sinb dan mmbetulkn baju sinb...
Tak lama lepas tu pintu dibuka... Kesemua exo masuk... Dan mengelilingi katil sinb.. D.o yg melihat peha mulus sinb terus menarik selimut yg ada dibawak kaki sinb dan menutup peha sinb supaya x kelihatan..
Kai plk menyelak rambut sinb yg menutup mukanya.. Diselit rambut sinb ke belakang telinga.. Kesemua exo terpanah dan takjud dgn kecantikan sempurna sinb.. Yg ramai x tahu...
(Anggap nie wajah sinb tapi mata tertutup)
Tiba2 mereka terkejut melihat sinb seperti sedang mimpi buruk..
Sinb mengigau.. Sinb seperti ketakutan sesuatu... Tapi dia x lepaskan.. Kepalanya kekiri kekanan.. Peluh didahi kini smakin banyak.. Sinb mengengam tangannya smpai berdarah..
Kai cuba memanggil sinb untuk menenangkan sinb... Alhasil sinb kembali seperti putri yg sedang tidur.. Kai dan suho mengambil kotak ubat lalu merawat luka ditangan sinb yg sinb lakukan tadi..
Selang beberapa minit sinb kembali seperti tadi.. Kali ini lagi teruk.. Dia smpai menangis..
Dimimpi sinb..
Sinb hampir saja diperkosa oleh seseorang namun sinb berjaya lari.. Tapi sinb ketakutan terus berlari.. Lari.. Dan terus lari... Hingga dijalan mati.. Sinb menjerit meminta tolong tapi sayg tiada orang disitu.. Sinb mengambil kayu yg ada disitu.. Mencuba memukul orng itu.. Tapi orng itu berjaya.. Hingga akhirnya dia mencium leher sinb berkali.. Meraba setiap penjuru badan sinb.. Sinb merasa geli dan marah.. Dia mencapat botol kaca yg ada di seblahnya lalu menikam namja tersebut.. Tangannya penuh darah.. Sinb ketakutan.. Tiba datang seseorang.. Sinb berfikir kalau orang itu mahu menolongmya tapi bukan itu niat orang itu.. Orang itu terus ke namja tersebut lalu. Menikam smpai namja itu kehabisan nyawa.. Sinb yg melihat menjadi trauma...Back to story..
Kai menepuk2 perlahan pipi sinb lalu memanggil sinb berkali2.. Alhasih sinb tersedar lalu sinb melihat ramai namja dihadapannya..
Tiba kai mencoba memegang sinb.. Sinb mengelak.. Dan menyuruh pergi..
Kai mencoba lagi.. Untuk memegang bahu sinb supaya tnang tapi x berjaya.. Sinb terus mengelak.. Lalu histeria.. Sinb terus2 menjerit keluar dan pergi.. Kai yg masih nk tenangkan sinb.. Sinb dh pon menutup mukanya dgn lengannya di mukanya tangan dikepala..
"Pergi..!!"
"Pergi!!.. Kluar!!..."
"Kluar!!"
Sinb smbil menahan tangisannya.. Seketika kemudian exo semuanya keluar dri bilik sinb lalu melihat ditingkap yg ditutupi langsir yg jrang. Yg boleh menampakkan sinb dri luar..
Kini tangisan sinb pecah.. Sinb menjerit mengenangkan kisah silam yg penuh dgn kegelapan... Dia jugk berkali2 memukul dirinya.. Menarik rambutnya.. Walaupun sakit.. Tapi x sakit yg dilalui..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanficSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~