babysister papaku♥

50 3 0
                                    

Kini dah 3 hari sinb dirumah saja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kini dah 3 hari sinb dirumah saja.. Nk buat kerja daniel melarang..  Nk kluar jalan2 daniel sibok..  Sinb bosan sendiri dirumah... Sinb semakin membaik..  Sinb kini x nk mengharap daniel..  Sinb tahu darjat dia dn daniel..

Daniel orang kaya raya..  Sdgkan dia hutang keliling pinggang..  Sinb sedang siram bunga dan tanaman dirumah daniel yg ditanamnya bersama mingyuk.. 

Tiba2 teringatkn mingyuk..  Sinb mula rindu dgn mingyuk..  Tiba2 sinb melihat jiran2 melihatnya aneh..  Sinb rasa sesuatu.. Lalu masuk kembali dlm rumah...

Daniel melihat sinb mengendap2 diluar..  Daniel mengejutkan sinb..  Sinb terkejut lalu musing badannya lalu sinb x sengja tarik tai daniel membuatkan daniel jatuh diatas sinb disofa.. 

Mata mereka bertentangan.. Lama..  Tiba mereka sedar lalu keduannya salah tingkat.. 

"Maaf.. Kau buat aku terkejut.." sinb.. 

"Tai aku dh rosak nie..  Mai tolong aku buatkan.. " daniel menarik tangannsinb dkt dgnnya..

Entah kenapa daniel suka melihat sinb salah tingkah kerananya..

Sinb kini betul2 dihadapn daniel..  Sinb menbetulkan tai daniel..  Daniel melihat saja sinb yg agak malu2 dgnnya..  Sudah selesai daniel memegang pinggang ramping sinb lalu menarik hingga badan mereka bersentuhan...

"Daniel apa yg awak buat nie?? " sinb..

"Awak??.. " daniel dgn pdngan mengoda

"Yah.. Maksud saya..  Kau.. " sinb gagap.. 

Kini jantung sinb semakin kuat berdetak..  Sinb menolak badan daniel..  Daniel pon mlepaskan pegangannya..  Sinb berjalan ke dapur..  Daniel mengikuti..  Sinb berdiri ditepi sinki lalu memotong beberpa bahan untuk dimasaknya.. 

Daniel mendekati lalu daniel sengaja letakkan mukanya betul2 dibahu sinb.. 

"Kau x payah masak..  Aku balik lambat hari ini..  Lagi satu..  Kau dgr x gosip2 jiran sini? " daniel meletakan tangannya dimeja sinki.. 

"Hah dgr..  Knp?? "Sinb.. 

"Emm aku.. " daniel

"Hah... Aku mmg ada plan nk cri rumah sewa" sinb...

"Knp nk cri rumah sewa.." daniel

"Kn mereka gosip yg kita x kawin tapi duduk serumah...  Lgipun x manis..  Kalau ki... " sinb belum habis.. 

"Aku nk kita kawin.. Snang kau x payah cri rumah.. " daniel

♥Sinb Story♥Where stories live. Discover now