Hwang sinb- gro paling muda dan cantik dijual oleh bapak sendiri..
Jeon kungkook - hensem.. Kaya raya.
CEO muda.. Pewaris semua kekayaan jeop group..Oh sehun - syg sinb.. Menjaga dara sinb.. Kwan kpd jungkook... Pemilik club malam yg kaya raya..
Sinb dan appanya masuk kedlam kelab malam yg terbesar di seoul. Sinb x tahu kenapa appanya bawa dia kesini.. Sinb masih memegang tangan appanya..
Appanya membawa sinb jumpa seseorang yg tampan..,tinggi bagi sinb perfert.. Sinb hairan appanya bicara appa dgn namja itu.. Tiba2 appanya bangun lalu pergi.. Sinb yg perasan appanya pergi terus berlari.. Tapi tangan kekar namja itu memegang sinb dri kejar appanya..
Lalu namja itu bawak sinb pergi ke dari situ dan bawak sinb yg sdgn menangis pergi ke sebuah bilik yg sgt besar..
Namja itu melempar sinb atas katil lalu berniat nk buka bajunya tapi namja itu melihat sinb menangis dan x berhenti2.. Namja itu berasa kasihan dgn sinb.. Namja itu berfikir tntang adiknya.. Yg dh meninggal dunia 2 tahun lalu..
Namja itu bingkas bangun lalu menjauh dri sinb dan duduk di birai katil.. Sinb masih menangis dan memeluk lututnya ketakutan.
"Sudah x payah nangis.. Bukannya aku buat apa pon dkt engkau.. " namja..
"Aku Oh Sehun.. Sehun ja.. Aku penilik kelab malam nie." sehun
"Mana appa saya.. Saya nk balik" sinb tersedu2.
"Buat appa kau cari appa tiri kau tu!!.. Lagipun dia dh jual kau dkt aku.!!" sehun ketat memusing badannya lalu menarik bahu sinb turub dri katil..
"Kau kena ingat!!.. Skrang kau kena kerja dgn aku.!!. Sbb aku beli kau mahal.!!. So kau kena kerja untuk aku.!!.. Appa kau pernah rogol kau??" sehun memegang dagu sinb..
Sinb mengelak..
"X pernah!!. Aku boleh kerja untuk kau.. Kerja apa pun tapi jgn rogol aku.. Atau suruh aku kerja kotor nie" sinb memohon2.
'Knp dia mcm.. Eunseo.. Aku rindu eunseo.. Oppa minta maaf eunseo.' sehun dlm hati mengingati adiknya yg meninggal..
"Okay.. Aku boleh tolong kau.. Tapi kau tetap pakai pakaian seksi biar org tergoda dgn kau.. Tapi...." sehun ckp bagitau plannya.
Sinb menyetujui plan sehun...
"Okay.. Mulai sekarang kau tinggal dgn irene.. Irene salah satu gro kat sini.. Dia paling seksi dan paling ramai nk kat dia.. Termasuk la aku.. So aku nk kau.. Buat baik2 dgn irene.. Sbb aku hanya bagi dia dkt org yg berani bayar mahal saja.." sehun
Sinb hanya mengangguk..
"Okay skarang kau cita pasai diri kau.. Aku nk dgar.. Knp appa kau smpai snggup jual kau.. Tapi tunggu skrjap." sehun membuka pintu lalu memanggil seseorang dan org itu dtg..
Irene
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
ФанфикSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~