Daniel. Dan sinb pon turun di shopping mall... Mereka masuk sinb hairan dan tertanya...
"Daniel... Knp kita dtg sini?? " sinb..
"Saja.. " daniel
"Bukan awak kata kita nk jalan2 ka?" sinb..
"Nie jalan2 la smbil cri barang?? " daniel
"Barang apa??" sinb
"Aku nk beli baju, beg, kasut dan segalanya la untuk kau" daniel...
"Buat apa daniel beli kat aku.. Buang duit kau ja.. Lgipun barang aku banyak lagi..cantik2.." sinb
"Kau bohong.. Aku tngok kau asyik pakai beg yg sama ja.. Dgn kasut.. " daniel
Sinb sedikit malu menutup begnya dan memandang kasutnya..
"Ahahh.!! Apakata duit yg kau nk beli barang kat aku tu.. Kita beli kat mingyuk.. Biar mingyuk tambah syg kat kau. " sinb
'Kau nie.. Mmg lain dri yg lain betul ckp omma kau dgn keluarga kau x ambik kesempatan pon kat aku.. Rendah diri' daniel dlm hati.
"Kau ingat selama nie mingyuk xsyg aku.. Ke?? " daniel. Sinb hnya ketawa..
"Xla.. Aku nk beli barang kat someone.. Dan kau boleh bantu aku?? " daniel
"Som.. Someone? " sinb nk kepastian
"Nde... Someone... Species" daniel
Senyuman dibibir sinb hilang..
'Aku ingat aku someone species kat hati kau... Rupannya ada orang lain.. Apa hidup aku mmg mcm nie ke??.. Hanya simpanan saja.. Aihh.. Aku kan hanya babysister anak dia saja.. X lebih.. Knp kau minta lebih.. Hbis tu ciuman semalam itu apa.. Mungkin dia fikir aku seulgi.. Tu yg dia cium.. Dia masih cintakn seulgi..' sinb dlm hati...
Berkali2 daniel panggil sinb masih mengelamun... Akhirnya sinb tersedar.
"Hah... Ha.. Apa?? " sinb..
"Kau mengelamun apa.. Aku erkk" daniel..
"Mana ada.. Aku cuma tering.... " sinb mati kata..
"Tapi kau kata nk beli barang.. Jom la cepat... Aku nk balik.. Kesian mingyuk lama2 kat rumah omma kau.. Kesian jugk kat omma kau nk kena jaga mingyuk.. Knp xbwak ja mingyuk.. Kn senang". Sinb...
"Sinb kau okay.. Knp mcm marah ja aku tngok.. " daniel
"Mna ada.. Dhla jom" sinb.. Jalan dulu..
"Hwang sinb.. Akhirnya aku jumpa jugk kau.. Hari ini kita akan bertemu lagi sinb.. Aku pastikan.. Kau xkn terlepas dri aku.. Kerana apa.. Kerana aku mencintai kau hwang sinb" seseorang yg memerhati sinb dan daniel.. Iaitu dikenali jungkook..
Smpai dikedai baju.. Tempat jungkook memerhati sinb dan daniel tadi.. Saat daniel dan sinb masuk.. Jungkook kluar dan berlaga bahu sinb.. Sinb hmapir jatuh.. Daniel memegang tangan sinb erat..
"Maafkn pelanggan kami" pekerja itu
"Boleh saya bantu.. " tnya pekerja itu..
"Xpa biarkan dia yg tolong saya crikan.. " daniel terus menarik tangan sinb ke baju wanita..
"Emm. Okay sinb aku kau cri baju untuk seorang ahjumma dan ahjussi.. Yg cantik dgn smart taw" daniel
Sinb semakin hairan dgn daniel.. Sinb memandang muka daniel
"Yah.. Yg kau pandang aku buat apa.. Cri la cepat.. " daniel
"Okay.. Cuba bagitau ciri2 dia mcm mna.. Umor dia.. Atau apa pon" sinb.
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanfictionSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~