jerat percintaan

20 2 0
                                    

Smpai dihospital

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Smpai dihospital.. Sinb sedar lalu melihat daniel.. Mereka sdg menolak sinb keruang icu.. Sinb memegang tangn doktor itu..

"Saya mengandung..  Selamatkn anak saya.. Jgn pedulikan saya.. Selamatkan anak saya.. " sinb menangis..

Daniel terpaku mendengar sinb berkata begitu.. Daniel jadi x tentu arah.. Daniel jadi marah dan geram dkt jihyo dan jackson..  Nurse menolak daniel dan menyuruh daniel tunggu diluar dan jgn buat keributan...

Daniel duduk dibangku.  Daniel x karuan.. Fikirannya melayang2.. Setelah beberapa minit doktor keluar.. 

"Doktor mcm mna isteri saya??" daniel

"Sebenarnya kandungan sgt lemah.. Bayi masih boleh diselamatkan tapi.. Risikonya isteri encik besar kemungkinan selepas melahirkn dia akan meninggal.. Kerana pukulan diperut encik sgt kuat menyebabkan perut dlaman isterinya terluka.." doktor..

"Habis tu nk buat apa doktor..? " daniel

"Kami sarankan selamatkan isteri encik.." doktor

"Apa isteri saya boleh mengandung lagi doktor?? " daniel

"Masih boleh..  Tapi kita kena rawat supaya rahim dan perut isteri encik kuat dan baru boleh mengandung kembali." doktor menepuk2 bahu daniel.. 

"Baikla.. Lakukn apa yg terbaik doktor.. Selamatkn isteri saya.." daniel..

Mereka pon melakukan operasi pengeluaran janin didalm rahim sinb..
Daniel risau diluar.. Daniel ulang alik kesana kesini.. Tiba gfriend dtg bersma bts.. Daniel memarahi gfriend..

"Knp korang bohong kata sinb dh balik. Kau tahu x!!  Gara2 kau bohong sinb balik sendirian.!! Dan berlaku hal yg aku x inginkn. !! Aku dh tanya banyk kali kat kau semua tapi!!.. Tetap nk sembunyikan sinb!!.. Tengok apa dh jadi!!!Kalau terjadi sesuatu kat sinb aku x pernah bagi sinb bertemu kau semua lagi!!  Ingat!!" daniel

"Kami cuma  ikut ckp sinb!! Kami tahu kalau sinb terluka bersama dgn kau.!! Kalau kau hanya nk menyakiti sinb lebih baik kau lepaskan sinb!!." sowon kembali marah.. 

"Sinb ada cerita dkt kau?? " daniel..

"Mmg dia x cerita!! Sbb dia jenis pendam.! Tapi kami tahu kalau sinb x bahagia kawin dgn kau!. " yerin.. 

Hati daniel sakit mendengar kalau sinb x bahagia..

"Sinb ckp dia x bahagia dgn aku ka?? " daniel sayu.. Melutut dihadapan gfriend..

"Daniel.. Kau buat apa smpai sinb hindari kau.. kau tahu faktor utama sinb jadi mcm nie sbb x nk jumpa kau.. Korng gaduh ka.??" eunha

"Dh seminggu lebih kau x jemput sinb.. Lepas tu korang jadi mcm nie.. Sinb xkn pernah cerita dkt kami.. Sbb dri dulu dia selalu pendam perasaan dia.. Dia sedih ka.. Terluka ka.. Sakit ka.. Dia akan tutup walaumcm mna skalipon.. " yuju..

♥Sinb Story♥Where stories live. Discover now